Ze had de grootste lol, samen met de voorlezer. Zij had van mij dus ook een hele rits met enen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze had de grootste lol, samen met de voorlezer. Zij had van mij dus ook een hele rits met enen.
.. x_tico schreef:Het meisje is trouwens 15 jaar en had 129 en 149 punten.
Als ik haar op concours zie gallopeerd ze altijd wél gewoon, haar pony heeft na mijn weten ( wat mij is verteld ) M2 dressuur gelopen. Hij springt welleens verkeerd aan maar verder heb ik nog nooit problemen gezien met haar galop?..
Mechelfan schreef:Ik had idd hetzelfde gedaan. Mijn paard kon ook niet gallopperen het eerste jaar dat ik wedstrijden reed, kreeg ik regelmatig nullen voor. Volledig terecht. Verschil was wel, dat ik het bleef proberen.
Iemand die niet kan gallopperen kan m.i. niet in de L starten.
Marilla schreef:Ik vind dat je het nog netjes heb opgelost. Ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt tijdens een onderlinge. Mijn pony was zo nerveus dat het alleen nog maar kon galopperen en het vertikte om in de draf terug te gaan. Ik kreeg haar gewoon echt niet terug. Er had nog iemand naast gelopen, want de pony wilde niet op de hoefslag blijven, maar ook die kon haar niet houden. Ook ik had toen onderdelen niet laten zien omdat ik zo bezig was met mijn pony onder controle te houden en onderdelen in de galop laten zien ipv draf. Ik had ook lage punten, meer dan terecht. Ik mocht gelukkig wel m'n proef afrijden..
Toch jammer dat je dan zoveel kritiek krijgt van andere mensen.
KarinvdM schreef:Ik heb trouwens ooit eens een volwassene in de ring gehad in de B die haar paard niet in galop kon krijgen. Het ergste van alles vond ik dat ze het nog grappig vond ook, op de andere hand probeerde ze het ook niet eens meer.Ze had de grootste lol, samen met de voorlezer. Zij had van mij dus ook een hele rits met enen.
mamabird schreef:Ik wist van de jury van de eerste proef wat zij met de onderdelen gedaan had en verwachtte dan ook dit puntenverschil. Helaas was het eerste deel van de proef ook heel slecht en dan kom je op zo weinig punten uit. Fijn te horen dat mensen die er ook waren toch ook wel mijn mening delen. Ik voelde me er 's avonds een beetje vervelend onder, hoewel ik 100% achter mijn punten sta. Wat raar dat ze het dan niet eens geprobeerd heeft in de ring zeg, als ze normaal wel gallopeerd. Misschien dat het nog maar heel kort geleden was dat ze gevallen was en daarom nu nog niet durfde... Hoop dat ze snel weer wel alles durft te laten zien in de ring!!
anneliesdj schreef:mamabird schreef:Ik wist van de jury van de eerste proef wat zij met de onderdelen gedaan had en verwachtte dan ook dit puntenverschil. Helaas was het eerste deel van de proef ook heel slecht en dan kom je op zo weinig punten uit. Fijn te horen dat mensen die er ook waren toch ook wel mijn mening delen. Ik voelde me er 's avonds een beetje vervelend onder, hoewel ik 100% achter mijn punten sta. Wat raar dat ze het dan niet eens geprobeerd heeft in de ring zeg, als ze normaal wel gallopeerd. Misschien dat het nog maar heel kort geleden was dat ze gevallen was en daarom nu nog niet durfde... Hoop dat ze snel weer wel alles durft te laten zien in de ring!!
Watvoor punten had de jury voor jou gegeven dan en wat was daarvoor de motivatie?
En ik vraag me ook af wat je dan voor negatieve reactie's hebt gekregen, hoe zouden die mensen het dan oplossen/punten?

jessj22 schreef:heey,
ik vind dat je correct gehandelt hebt en de juiste punten hebt gegeven
helaas dat het ruitertje dit verkeert opvatte
ik hoop dat ze wat gaat doen met het commentaar
ik had vorig jaar een merrie mee op wedstijd die 3 maanden onder het zadel was haflingertje
braaf beestje thuis moeielijk te rijden
maar op wedstrijd ging ze super ik stond er echt van te kijken
koppie mooi rond en ontspannen
maar ik was de laatste combinatie
achteraf gezien heel dom ik had tegen de jury van te voren gezecht het kan zijn dat ik geen galop rijd aangezien ze nog niet lang onder het zadel is
hier mag u best ''slechte'' punten voor geven maar geliev niet op de toeter slaan dat deed hij bij mij wel als ik iets fout reed met me tinkertje in de L2
de galop heb ik toen geprobeert maar omdat net de laatste ruiter weg ging was ik helemaal alleen en madam besloot er even tussen uit tegan achter die andere mede soort genootjes aan
ik heb toen heel correct gehandelt en zat volgens de jury er super netjes op en dat ik heel eerlijk was tegen over heet beestje
wat niet kan dat gaat niet zei die
hij heeft mijn galop toen met 4 tjes beloont dacht ik zo
ik vond dat hij nog hoog gepunt had hoor
ik had 156 punten
maar moet ik eerlijk zeggen voor de galop ging alles super netjes
met afwenden mooie rechte lijnen gereden zonder gezwabber
wel had de jury niet verstaan in het begin dat ze maar kort onder het zadel was
op het einde ben ik gaan uit stappen met eigenlijk wel een goed gevoel kwam de jury aan
je hebt haar netjes terug gepakt hoor! ik snapte van de ene kant wel dat ze achter de andere aan wou ik heb je relatief wat hoger gepunt maar een winst of verlies punt heb je bijde niet:P
ik was toen eigenlijk best blij met mijn puntjes
zal zo even de lijst opzoeken;)
liefs