Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Wanneer is een B proef dan volgens jou winstwaardig Tyke?
Moet paard aan de teugel lopen en/of constant in de aanleuning?
Moeten de figuren goe duitgevoerd worden iedem overgangen etc.?
jury schreef:Nu heeft ze de proef uit kunnen rijden (kindje van 6 jaar oud), anders was ze naar 6 onderdelen uitgebeld.
Volgens mij heeft dat te maken met de regel positief jureren. En het klopt als je bedoelt dat het niet conform de reglementen is.
Door de uitleg heeft zowel de amazone als haar moeder volledig begrip voor die nullen.
Die zwarte lijst valt wel mee mag nog steeds overal heel regelmatig terugkomen.
jury schreef:Nu heeft ze de proef uit kunnen rijden (kindje van 6 jaar oud), anders was ze naar 6 onderdelen uitgebeld.
Volgens mij heeft dat te maken met de regel positief jureren. En het klopt als je bedoelt dat het niet conform de reglementen is.
Door de uitleg heeft zowel de amazone als haar moeder volledig begrip voor die nullen.
jury schreef:Geef het beestje een naampje. Naschoppen heeft geen zin. PB me anders maar.
Je had op de dag zelf naar me toe kunnen komen voor uitleg. Hopelijk heb je de proef op film dan hadden we het nog even na kunnen bespreken.
Tyke schreef:met 170 is het duidelijk genoeg dat het nog niet goed is. Je hoeft dan geen 155 punten te geven. (heb ik nooit gereden maar heb het wel voorbij zien komen met mensen die ik heb zien rijden) Nou sorry. Lekker stimulerend.
Citaat:Ik weet dat het een jurysport is maar blijf wel rechtvaardig. Heb het liefst een jury die jureert van een 3 tot een 9 en niet allemaal 5,5,5,6,6,5,6,5,6,5 enz daar heb je geen ..... aan.
judithh schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik 0-en voor een 6 jarige in de B ook niet kan waarderen...
In dit geval was zoals daffodil zegt, uitsluiten de enigste en beste optie geweest. Als een kind van 6 zoveel moeite heeft met een proef en alles gaat de mist in dan gaat een kind zich alleen maar ellendiger voelen en dan kun en moet je ingrijpen. Ze kan dan altijd nog het commentaar wat je gegeven hebt meenemen in de 2e proef.
Ik heb ook wel eens 0-en uitgedeeld ( niet vaak overigens) maar dit is in het M en Z waar onderdelen gewoonweg niet getoond worden. Maar in de B?...nee dat zou ik nooit doen.