Eerst zorgen dat we beter in vorm komen. Winston is ziek geweest, hij is behandeld door Rodinde en ik ben van instructie veranderd. We moeten even weer opnieuw opstarten.
CGJ12
Geplaatst: 24-02-09 23:21
KarinvdM schreef:
Dat lijkt er al meer op.
Eerst zorgen dat we beter in vorm komen. Winston is ziek geweest, hij is behandeld door Rodinde en ik ben van instructie veranderd. We moeten even weer opnieuw opstarten.
Welke proef moet ik eigenlijk rijden? Ik zit die avond zonder groom, als er niet iemand anders is die kan lezen moet ik hem dus uit het hoofd gaan doen.
Dank je! Anders brullen jullie maar wat ik moet doen.
TeeGee
Geplaatst: 03-03-09 19:45
Nee, dan krijg je -2 bij de eerste vergissing, -4 bij de volgende en daarna volgt uitsluiting. Halverwege de proef voor laten lezen heeft ook uitsluiting tot gevolg
Ik kreeg vandaag telefoon van Frits Nijskens (ik ben zijn tussenpersoon , grapje, ik mail de belangrijke dingen altijd door naar alle cursisten) Hij belde om me door te laten geven dat iedereen bij ons geslaagd is voor de theorie.
Hij had vandaag bericht gehad van de KNHS en wij krijgen dat begin volgende week.
Ik was dik geslaagd, voor de open vragen weet ik het niet, maar voor de MC had ik een 9.5
Je krijgt een appart punt voor de open vragen en voor de MC vragen.
Bij het Z kwam de uitslag aan het eind, maar dat waren ook maar twee groepen. Ik denk niet dat ze de eerste groepen zo lang zullen laten wachten als er zes groepen zijn.
macke
Geplaatst: 05-03-09 13:44
S@#@# had een 5,8 op de open vragen en een 8,5 op de mc. Ik had het wel verwacht maar vind het toch weer jammer!! Toch was het examen niet moeilijk, maar met de open vragen klapte ik dicht en kreeg ik geen begin vandaar ook een 5,8. Maar we gaan er voor!!!!!!!!!! Moet in groep 5.