Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Odin schreef:Balen van je paard AEP! Hopelijk is het been snel weer dun en kun je de volgende keer wel meerijden. Rijdt er nu iemand anders in jouw plaats eigenlijk?
.
Tabpy da's balen, maar niet teveel van aantrekken. 

. Anders zie ik hem de hele dag niet ivm school en kan nu ook mooi even binnen rijden. Onze bak thuis is best slecht 

Odin schreef:Gisteravond voor het eerst mijn paard meegenomen naar Lisse en een uur les gehad. Wij reden in eerste instantie met zijn drieën maar 1 van de paarden was niet rad dus bleven we met zijn tweeën over, dus dat was werken geblazen!
Romanov deed goed zijn best en ik heb een paar heel fijne tips gekregen waardoor hij flink verbeterde. Ik kan niet wachten tot over 2 weken, heb nu al weer zin om te rijden!
De andere paarden waren ook erg leuk, allemaal best verschillend dus dat is eigenlijk alleen maar goed en leuk.
Volgende week zijn de allrounders weer aan de beurt en mogen wij weer aan de bak met het hindernismateriaal.
!
? Kom maar met de waarheid hoor, kan ik goed tegen...van kritiek groei je alleen maar toch!
)
Odin schreef:Ik heb niet alles gehoord, was met Simone aan het kletsen geraakt, oeps! . Maar wat ik wel heb onthouden was dat Jeroen vond dat Ulyna veel weg had van een volbloed door haar lange benen en bouw, en dat hij heel erg te spreken was over hoe jij ervoor zorgde dat jíj de hoofd-halshouding bepaalde.
Ik had trouwens in het begin het idee dat ze niet helemaal rad liep, met name toen je net begon met draven. Later was dat niet meer zichtbaar. En dat verstappen, doet ze dat normaal gesproken vaker, of lag het aan de op sommige plaatsen ongelijkheid van de bodem?
Ik vind dat je een prachtig paard hebt (een echte Oscar om te zien) en een supermooie stille zit.
!
Tja, ze is ongeveer 35 % volbloed (als we op paardenfokken.nl of zoiets gaan checken), dus ja.
.
", maar echt, ze struikelt thuis niet of nooit, dus ze had gewoon wat pech op de volte
. Maar ze deed het ook steeds op hetzelfde punt dus misschien toch een beetje bodem-ongelijkheid. Daarbij wil ze soms even lekker hangen op de hand (het bekende zelf-je-hoofd-dragen phenomeen) en daarbij verplaatst ze natuurlijk teveel gewicht weer naar voren op de voorhand waardoor ze ook makkelijker struikelt (zie theoriemap horizontale balans
) ...en dinsdagavond kon ze wel nog iets meer van mijn hand af, maar voor 6 weken (noodgedwongen) basistraining, vond ik dat ze het nog goed oppakte
.
Heb zo'n zin in volgende week!