Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yinka schreef:@ KsVrPy , Gave tinker heb je( sorry moest ik even zeggen
)
KsVrPy schreef:Jasmijn78... Ik word toch wel zo dol van jou wijze opmerkingen... Alsjeblieft zeg.
Paula1990 schreef:2e anky haha zou ze willen maargoed zo lijkt ze wel te denken..walgelijk..
..
KsVrPy schreef:Koudbloeden kunnen het heus wel! Zie hier het resultaat na 2 weken trainen(!) Doe dat maar is na.
jasmijn78 schreef:KsVrPy schreef:Jasmijn78... Ik word toch wel zo dol van jou wijze opmerkingen... Alsjeblieft zeg.Paula1990 schreef:2e anky haha zou ze willen maargoed zo lijkt ze wel te denken..walgelijk..
..
Het is duidelijk dat jullie inhoudelijk gezien geen tegenargumenten hebben. Dus daarom gaan jullie maar over op beledigingen. Erg kinderachtig. Zegt meer over jullie dan over mij trouwens.
KsVrPy schreef:Koudbloeden kunnen het heus wel! Zie hier het resultaat na 2 weken trainen(!) Doe dat maar is na.
Dus dit is HET bewijs? Een foto van een stilstaande Tinker? Sorry, maar dat vind ik niet echt overtuigend. Ik zie er niet zoveel dressuurmatigs aan af. Als je nu met filmpjes komt, dan kunnen we verder discussieren.
Citaat:Koudbloeden kunnen het heus wel! Zie hier het resultaat na 2 weken trainen(!) Doe dat maar is na.
Paula1990 schreef:Je wéét dat het moeilijker is met een "zwaar" paard, omdat z'n bouw niet erg meewerkt (atletisch)
Ga dus ook niet zeuren, daar kies je zelf voor. (om wedstrijden te gaan rijden met dát paard)
Ja das wel waar maar niet iedereen heeft de beschikking om een duur sportpaardje te komen en wil toch wedstrijden rijden om hogerop te komen en als het lukt is het natuurlijk super ... heey jullie zien in denk iets minder of meer dan 5 jaar mijn topic Sjoerd startgerechtigd Z2 hihi hoop ik:P
Paula1990 schreef:Ja das wel waar maar niet iedereen heeft de beschikking om een duur sportpaardje te komen en wil toch wedstrijden rijden om hogerop te komen en als het lukt is het natuurlijk super ...
KsVrPy schreef:Ik vis niet naar complimenten.
Het wordt blijkbaar niet erg gewaardeerd dus dan haal ik hem wel weg.
KsVrPy schreef:Oke. Dan kan gewoon gezegd worden hoor. Maar ga dan niet zeggen dat ik naar complimenten vis of dat het triest is. Wat heb ik daar aan? Nou niks dus. Zeg dan gewoon dat het niks toevoegd, dan haal ik hem weg.
jasmijn78 schreef:Paula1990 schreef:Ja das wel waar maar niet iedereen heeft de beschikking om een duur sportpaardje te komen en wil toch wedstrijden rijden om hogerop te komen en als het lukt is het natuurlijk super ...
Als je de discussie even een paar pagina's terug leest dan kun je lezen dat we het ook al over aankoopbedrag hebben gehad. Mijn huidige Z2 paard (warmbloed met dressuurafstamming uit keur/prestatie/preferente merrielijn) heb ik gekocht voor een bedrag waar de gemiddelde Tinker voor te koop staat. Het is maar over hoeveel kennis, kunde en onderhandelingsvaardigeden je beschikt. Een goed sportpaard hoef dus niet duur te zijn.KsVrPy schreef:Ik vis niet naar complimenten.
Het wordt blijkbaar niet erg gewaardeerd dus dan haal ik hem wel weg.
Daar lijkt het wel op en je foto voegt verder helemaal niets aan de discussie toe.
superwoman schreef:KsVrPy schreef:Oke. Dan kan gewoon gezegd worden hoor. Maar ga dan niet zeggen dat ik naar complimenten vis of dat het triest is. Wat heb ik daar aan? Nou niks dus. Zeg dan gewoon dat het niks toevoegd, dan haal ik hem weg.
Het voegt niks toe.
KsVrPy schreef:Ja dat weet ik. Dat heb ik al gehoord.
Paula1990 schreef:Nog niet pas over paar jaar als ik Z2 met me fjordje rijdhij beschikt er de kwaliteiten voor