bij uitgestrekte galop:
''paard spoort niet''

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mik_ schreef:Ik weet nog wel dat ik bij een les stond te kijken, en instructreur zei, je paard spoort niet. En ik dacht echt aan de kant; nee jij wel zekerhaha, toen wist ik niet wat ze bedoelde, ik achteraf maar even gevraagd aan betreffende ruiter
jamielover schreef:wees maar trots op je paard, heyitsme
casperrr schreef:maar ik rijd voortaan dus nu echt wel tot de H of de M, netjes de bocht door en alles, wil niet weer commentaar krijgen!
Toen ik dat deed kregen mijn 'fans'/bezoekers ook havle hartaanval toen ik dat ineens deed
dus ik rijd voortaan netjes door hoor!
heyitsme schreef:(en nu eens kijken hoeveel boze bokkers ik op mijn dak krijg)
lovekomeet schreef:vandaag had ik commentaar dat je denkt van nou oke... M-C-H overgang arbeidsdraf, dus ik doe dat netjes krijg ik als commentaar.. paard valt in draf ... dat moet toch of ben ik nou gek
Nikka schreef:Niet zozeer een uitspraak, maar na de proef werd ik bij de jury geroepen omdat hij me wat wilde zeggen. Begon hij een heel positief verhaal af te steken terwijl hij meteen een plaspauze nam. Ik wist niet waar ik moest kijken