Ik jureer al 20 jaar en mag niet de IM jurycursus doen.
mensen die 2 jaar jureren genieten de voorkeur.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

dollemina schreef:Wast doe ik toch verkeerd.

CGJ12 schreef:dollemina schreef:Wast doe ik toch verkeerd.
Met 20 jaar M ervaring ben je intussen M-expert geworden onmisbaar in de M.........
Mustang2006 schreef:ik heb ook bericht gekregen, er waren landelijk maar 3 inschrijvingen voor het springen dus gaat het dit jaar niet door.
( volgens mij had ik wel een aardig motivatie, en heb ooit vroegah L gesprongen met mn pony, dus daar zullen ze toch niet naar kijken
)
Suzanne F. schreef:Of ze hebben meegelezen op bokt en iedereen die wat te zeuren had over de KNHS werd afgewezen...
Suzanne F. schreef:Of ze hebben meegelezen op bokt en iedereen die wat te zeuren had over de KNHS werd afgewezen...
liesje23 schreef:Suzanne F. schreef:Of ze hebben meegelezen op bokt en iedereen die wat te zeuren had over de KNHS werd afgewezen...
ja, dat zou ook nog kunnen![]()
Ben jij wel door Suzanne?
CGJ12 schreef:Suzanne F. schreef:Of ze hebben meegelezen op bokt en iedereen die wat te zeuren had over de KNHS werd afgewezen...
En dan maar hopen dat niemand onder een nep-ID werkt....
CGJ12 schreef:Dit soort topics is ook JUIST bedoeld om die meelezers een zetje in de goede richting te geven.
Sommige mensen hebben nu eenmaal die "push" nodig om goed aan de slag te gaan of om ideeën op te doen. Als je als bestuurder / organisator zelf totaal géén benul hebt van het "wedstrijdbeleven" van de leden, dan kun je dat hier mooi even ophalen. Niks mis mee.........

... das het enige waar ik tegenaan hik: dat takke eind en dan nog dik op tijd weg ivm de file.... Tyrza schreef:Ik zit erbij
Donderdag de 26ste gaan we weer naar Wanroij... das het enige waar ik tegenaan hik: dat takke eind en dan nog dik op tijd weg ivm de file....
en een vriendin van me (die Deurne sportopleiding heeft afgerond, nu bezig is met vierjarige docentenopleiding op Deurne en ZZ-licht rijdt) is ook niet door....
Wilde nu wel eens eea weten aangezien het gros al antwoord heeft gehad. Kan ik mijn agenda tenminste even plannen.
De Masterclass.
Fitzroy schreef:Ga je gelijk weer IZ doen, Tyrza of nu eerst IL?