Sinds dit jaar is dat.. Idd ze hadden daar eerder over moeten communiceren! Je moet dus voor oktober die stage / schaduw jureren gedaan hebben daarna ben je pas officieel jury... Mits je het haald
Aranel
Geplaatst: 08-02-15 19:05
Maargoed dat wel of niet halen hangt af van de handtekening van de jury die je sowieso krijgt als je gaat schaduw jureren. Ik vind het vooral weer een extra tijdsinvestering na alle theorie-en praktijklessen.
Ja ook dat, had dit toch ook graag eerder willen weten.
Aranel
Geplaatst: 15-02-15 11:25
Hoe gaat het bij jullie op de cursus? Tot nu toe vind ik het erg leuk, alleen jammer dat ik zo laat thuis ben steeds. Hergen van Hall komt binnenkort bij ons voorrijden met twee van zijn jonge paarden
Ik breek hier even in, maar mocht er iemand eens een combinatie nodig hebben in de regio Ermelo- Leusden - Ede etc. om voor te rijden tot M niveau kan diegene mij wel pbtje sturen. Vind zoiets altijd wel leuk en leerzaam om te doen.
Hoi allemaal, ik weet niet waar de cursussen dit jaar worden gegeven, maar mocht iemand een B/L combi nodig hebben in het midden van het land (woon in Leusden) dan wil ik wel voorrijden. Heb zelf de B/L cursus een aantal jaar geleden gedaan. groetjes Lisanne
Mensen die nu uit Utrecht komen moeten naar Wormerveer ik heb er namelijk 3 die rond utrecht wonen.
superlise
Geplaatst: 26-02-15 17:38
Ik kom uit de buurt van Utrecht (15 km vandaan) en ik moet naar Uden. Er is niets in de buurt voor jou dus ik zou niet zo'n eind gaan met je trailer, daarnaast hebben wij in Uden al genoeg voorrrijders voor de hele cursus.
ik bied me anders ook wel aan om voor te rijden Rijd momenteel M1. in regio Boxmeer. volgensmij is dan Uden dan de enige die dichtbij zit. Jammer dat deze al vol zit
Aranel
Geplaatst: 04-03-15 20:42
Hebben jullie het gelezen over de nieuwe vergoedingen? Lekker dat ze dat gaan invoeren net als wij zo'n beetje de cursus afgerond hebben