Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:abcde schreef:ja dat zei ze(die vrouw die het introtje deed) inderdaad, nog een beetje speculeren deed ze:"dit zijn kampioenschappen dus heel slecht kan het niet zijn"
Ik vond de middelste proef die wij moesten beoordelen eigenlijk stiekem toch niet echt een vette

moeilijk te beoordelen zeg maar ik had ze ook echt heel laag in de punten staan heb me er niets van aangetrokken dat het kampioenschappen waren.
misschien toch iets te streng geweest
.
En dat foto-momentje, iedereen die al zat kijken. Een leuk gesprekje gehad met toevallig een jury die mij een aantal keer positief heeft beoordeeld op wedstrijd. De andere vrouw kende ik niet, maar was ook aardig.
)

Urielle schreef:o ja, die voorbereiding voor een dag jureren kreeg ik ook ja. Ik zei: 'De proef die ik moet jureren nog eens goed doorlezen dat de proef er bij mij goed inzit, want ik vind het irritant om tussendoor naar het blad te moeten kijken.' 'En de reglementen, lees je die nog door?' 'Neuh, die weet ik wel. Die ken ik nu al, dus na de jurycursus helemaal.'![]()
Toen kwam de vraag hoe ik me op de hoogte stelde van reglementswijzigingen.
Kregen jullie dezelfde proeven, een vos en twee bruinen? Laatste proef die ik (ochtendgroep 9 uur) moest beoordelen was startnummer 4 iig. De andere nummers weet ik niet meer.

judith1978 schreef:He hallo
Ik heb om 15.00u mogen beoordelen.
De vos was reserve kampioen dat was Minke vd Linden zij had toen 198 en 206 pnt heb ze straks nog gemaild het waren idd de NK 2008/2009. Ik had ze iets hoger staan volgens mij 212pnt.
Die 2e comb was echt grrmoeilijk te beoordelen zeg maar ik had ze ook echt heel laag in de punten staan heb me er niets van aangetrokken dat het kampioenschappen waren.
En de laatste had ik volgens mij 187pnt.
Gesprek in kamer 3, 2 aardige heren uit de achterhoek kan me hun namen niet meer herrineren was een prettig gesprek en volgens mij ging dat wel aardig.
Wie heeft er van Dhr. De Haas gesprek gehad? Hoorde dat hij een 'tough cookie' is, veel moeilijke vragen stellen met strikvragen. Blij dat ik daar niet bij gehoeven heb.
Al met al een goed gevoel al baal ik dat ik nr 2 die donkere. zo laag gezet heb in puntenmisschien toch iets te streng geweest
.

abcde schreef:ik ben ook weer terug.
Gesprek ging vlot, fijn gevoel.
Maar de proeven beoordelen....................pffffffffffff lastig vanaf een beeldscherm.
Dan ook commentaar bij de laatste onderdelen, wat als het nu goed is?
Ik heb om 14 uur beoordeeld,
had de 1e comb op 1 204,
2e om 3 met 174
3e op 2 met 193.
Maar vond het lastig
... had 202, 175, 193
...