Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kleinvosje schreef:Nee, bij ons niet. We wachten het dus gewoon nog even af...
Ben ook erg benieuwd wanneer de eerste datum is. Heb gisteren een brief in de bus gekregen van de KNHS, waarin staat dat er verplichte jury bijscholingsavonden zijn, en die het dichtst bij mij is, is op maandag 15 november...
haha!
We zullen allemaal wel keer wat missen, praat je dan wel bij! 
Suzanne_k schreef:Voor degene die in Groenendaal de cursus doen, daar geeft Marcel de cursus. Ik weet alleen zijn achternaam niet. Maar is dezelfde als die hem vorig jaar daar gaf.

kleinvosje schreef:Als het er 12 oktober afgaat, moet dat toch lukken? De eerste lessen hoef je volgens mij nog niet te rijden, en als je aangeeft dat je door je arm liever niet meteen rijdt, moet dat toch geen probleem zijn?
Maar je schrijft alweer, wat is er gebeurd?

Sannnn schreef:Dan had ik het toch ergens goed, want ik had een naam gehoord die met een M begon. Was alleen zo stom om de rest niet te onthouden.
Diegene was juist wel weer heel erg te spreken. Maar zij is ook meer spring/ SGW gericht, misschien dat het daar mee te maken heeft? Sowieso is het toch persoonlijke smaak.. We zullen het vanzelf wel zien!
Als ik haar zaterdag spreek zal ik het nog een keer vragen, dan ook onthouden!
Heb jij de cursus bij hem gedaan vorig jaar Suzanne_k?
Hopelijk red je het op tijd DreE!
Verder heb ik nog geen idee!