Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nee is echt zoo ... vind dat best erg... gelukkig zijn ze niet allemaal zoo maar sommige zijn toch echt nog zo!
nee waarom zou ik liegen ook
maar ik bedoel er mee te zeggen .. discrimintatie is verboden in Nederland hihi
dus die juryleden verdienen dan ook echt een straf!
Paula1990 schreef:Ja maar dat heeft dan niks met discriminatie te maken en wat ik heb meegemaakt wel degelijk!Of ik moet nu ook al doof zijn ...
:)
uitgemaakt door een jury...
, en ik was
tussen de paarden in het L2....
Toen helaas
:Terwijl ze toch die dag lekker liep...

Sythaa schreef:Ik vind het wel erg kortzichtig en onjuist dat je in feite stelt dat een koudbloed alleen kan winnen tussen beter bewegende paarden als die laatstgenoemden minder goed gereden worden dan de koudbloed.
Sythaa schreef:Dat een paard goed beweegt wil niet zeggen dat per definitie de lengtebuiging, het vermogen om te sluiten of verzamelen of bepaalde oefeningen een makkie zijn voor dat dier.
Sythaa schreef:De vraag was oorspronkelijk "koudbloed in de ring, leuk of niet?" En niet -welk- ras binnen de koudbloeden of de invloed van de ruiter op de prestatie van de koudbloed in kwestie.
Paula1990 schreef:Daarbij was er laatst een meisje die met een fjord een wedstrijd in de L reed en ik speelde even haar groom is nu jaar geleden en het raam stond met dat prachtige week toevallig open en eerst mening van de jury toen hij binnenkwam: oke gezellig weer zon lekker duf boerenpaard die zich voorlul komt zetten!
Snoevie schreef:de meesten punten gewoon op prestatie,en heel veel mensen schuiven wel degelijk hun slechte punten op de jury af!
triesje schreef:Ik heb zelf een kruising bels/fries.
Binnenkort gaan we de L1 starten (wel erg spannend)
Paula1990 schreef:Ja maar dat heeft dan niks met discriminatie te maken en wat ik heb meegemaakt wel degelijk!Of ik moet nu ook al doof zijn ...
Snoevie schreef:en niet alleen koudbloeden worden wel eens benadeeld hoor
Sjolvir schreef:Ach, mijn knuffeldier is ook ooit voor geit uitgemaakt door een jury...
Maar ze liet die geit vervolgens wel gewoon winst rijden , en ik was
geloof ik 2e... tussen de paarden in het L2....
Sjolvir schreef:Moet ik we wel bij zeggen dat die betreffende jury over de ca 30 starters
die allen 2 x starten in de M1, M2, Z1 en Z2 geloof ik slechts 4 x winst heeft
gegeven, dus ik geloof niet dat het Koudbloedhatend was, maar meer niet zijn
en onze dag????
Sjolvir schreef:Eerste keer dat ik Z starte
gewoon een 7 voor binnenkomen in verzamelde galop en halthouden etc..
Dank u!!!
Sjolvir schreef:Gewoon netjes blijven rijden, op wat voor koud/warm bloed paard je ook zit, dan
lukt het vanzelf.. en niet altijd de jury de schuld geven!!!