Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bonnielau schreef:hehe paard stond dus te stil
Laura24 schreef:Bij ons mogen in de F proeven de paarden die normaal gesproken met martingaal lopen, dat ook op wedstrijd. Wel fijn ook voor de ruiters, een paard kan opeens heel anders aanvoelen zonder, al hoeft t voor mij niet zo nodig. Paarden die tijdens de lessen peesbeschermers of strijklappen omhebben, hebben dat ook met wedstrijd, vanuit het oogpunt dat ze die dingen in de les ook niet voor niets omhebbenDat zijn dus echt de paarden die zichzelf stuklopen, zeker als ze extra opgewonden zijn met wedstrijd.
delerium schreef:Had een poosje terug op onderlinge als extra commentaar *wat een leuke, stoere pony!*
Werd er gewoon helemaal vrolijk van
joycie schreef:Mijn zusje heeft ook een keer dr pony een flinke lel verkocht omdat ie liep te klieren, maar dat vond de judry juist goed en die had het er ook bij geschreven. Vaak durven mensen bij F proefjes hun pony/paard niet aan te pakken omdat de jury dan kijkt
Rosa_ schreef:Gister op wedstrijd. F-A-K overgang arbeidsdraf. Staat er op mijn coupon bij dat punt: Valt in draf..Waarschijnlijk was mijn overgang te abrubt o.i.d. maar ik lag helemaal dubbel toen ik dat las