Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

heb gezegd, al staat daar de koningin, ik kijk hoe het in de ring met de combinatie gaat, haha

Vond het gesprek leuk, maar de toets best moeilijk. Het waren eigenlijk kleine verschillen. Ik had verwacht dat er wel meer duidelijke 'fouten' in zouden zitten, maar helaas! Nu het ergste: afwachten!! Succes voor de kandidaten die vanmiddag nog moeten! 
monique4 schreef:Ben terug
)
)

Ik dacht dat het een bruine was, maar vos kan ook. Urielle schreef:De inloopproef was nummer 5 bij ons.
Eerste proef was iig echt een vos, met een nette proef maar wel wat beperkt gangwerk van zichzelf, verder netjes rondgestuurd. In de laatste bocht voor het afwenden bij A om af te groeten schrok hij.
Tweede proef was hier idd een die een hekje omschopte en ook nog ergens een keer in verzet ging, proef in zijn geheel was ook niet echt briljant te noemen.Ik dacht dat het een bruine was, maar vos kan ook.
Derde proef was een paard die de amazone meer naar verzameling toe wilde rijden in de galop en daardoor ritme verloor, draf was wel erg netjes met een mooie middendraf imo. Die liet steekjes vallen op de onderdelen maar de rest van het beeld was verder niet zo verkeerd vond ik.
Dezelfde of andere?