Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze "leukt" ze zo nu en dan een beetje op zeg maar. Door een blessure hebben we een seizoen niet mee gereden en twee weken geleden had ik mijn eerste wedstrijd terug. Toeval wilde dat paardlief er heel erg veel zin in had en het erg goed deed. Ze schrok niet zo snel als anders enz. 
Hij heeft daarna wel uitgelegd wat ie bedoelde (ze was te plat waardoor het allemaal net wat te sloom toonde.
) Ik had overigens wel gewoon de punten die bij de proef paste, zat op 62% (gemiddeld een 6) dus percentage geeft heel goed weer hoe de proef ging: correct zonder meer 

Tja, paard heeft een reputatie...

Haar commentaar erbij was:
Maar ik durfde dat natuurlijk niet te zeggen dat ik het niks vond. Maar zelf dacht ik na 1 keer kan je tog niks erover zeggen ? dus er ging een week voorbij en mijn pony had nog nooit zo slecht gelopen
En ik raak dan aardig geirriteerd dus 1 avond ervoor gereden en o ik was oo zo pislink
dat ik me paard ben afgestapt en tegen me moeder gezegt hebt je beld hem maar af! Maar die zei nee: doe je zelf maar. Maar ik vertikte het, en toen heeft ze het boos toch maar gedaan.. Hij wou graag weten wat er dan zo fout ging etc. en wenste me moeder nog succes.
En ik begin te proef en elke keer als ik hem aankeek moest die lachen
En ja hoor net voor de prijsuitrijking kwam die na beneden wachtend op de prijsuitrijking.

(volgens mij had de jury last van tunnelvisie) appelflap2 schreef:mijn moeder en ik reden op het zelfde paard wedstrijden een paar jaar geleden
een jazz met de originele jazz streken
toen ik mijn moeder op een keer aan het voorlezen zat kreeg het malle beest het in zijn hoofd om van mij en mijn enge paarse tasje te schrikken
met als gevolg een hele lange zijde rodeo ipv uitgestrekte draf
cijfer: 1
commentaar: 'stout'
daar konden we toen wel smakelijk om lachen
dat vind ik wel heel laag. Wist niet dat ze zulke lage cijfers geven..
.
even overtypen
Whihihi, denk dat iedereen dubbel lag, toch?