Nieuwe jurycursussen, wie gaat?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

gabyfedde

Re: Nieuwe jurycursussen, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 07:34

Suzanne F. schreef:
gabyfedde schreef:
Ook ik ben afgewezen. Helaas.

He balen, ook al... Vorig jaar ook al toch?

Klopt. Vind het ook erg jammer. Maar ja, niets aan te doen. Het had me ontzettend keuk geleken.
Ook jammer dat jij niet door bent. Als je geen brief krijgt dat je niet aan de eisen voldoet blijf je toch hoop houden. (Ik voldeed voor de IL wel aan de eisen)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 07:37

Dollemina, wat jij wilt is natuurlijk niet te realiseren. Als ze iedereeen de cursus moeten laten doen die dat wil, zijn er en te weinig cursusplaatsen en teveel juryleden waardoor sommigen niet aan jureren toe komen.
Accepteer gewoon dat je er dit jaar niet bij zit en probeer het volgend jaar opnieuw.
Op het moment dat iemand aan de eisen voldoet, heeft iedereen net zoveel recht op een plek. Waarom zou jij daar meer recht op hebben?

Btw: nogmaals, ik heb geen kruiwagen en mocht tot 2 x toe gelijk de eerste keer mee doen aan de IL en IM cursus.
Dus het is echt onzin om te denken dat je kruiwagens moet hebben.
Misschien ligt het toch aan je motivatie?
Ik heb geen idee, maar ik vind het wel toevallig dat ik 2 x gelijk op mag komen draven terwijl ik niemand 'ken'.

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 10:33

ja ben het helemaal met je eens fitzroy.accepteren,ik snap dat t niet leuk is.maar als je gewoon aan de eisen voldoet of iemand nu 2x z2 is geweest of 10x z2 moet je evenveel kans hebben.

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 10:37

@judithh heb jij al een brief gehad of weet jij het na je belletje? Ik heb nog niks gehoord maar t lijkt wel of alleen de mensen die niet door zijn alleen nog maar wat gehoord hebben.

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 10:47

Fitzroy schreef:
Had je al een maand geleden kunnen lezen op de NH-site, Astrid Knipoog

Voordat ik het formulier opstuurde heb ik op de site gekeken, toen stond dat er nog niet. In de afgelopen weken heb ik nog wel gekeken, toen was deze info al naar het archief weggezakt (door de uitslagen van de hippiade), ik heb wel het laatste nieuws gelezen over de jurycursussen maar daar stond dit niet in.

Ik heb dit jurycursus topic niet helemaal nauwgezet gevolgd maar volgens mij is het hier ook niet genoemd Verward

Ik begreep dat er in NH 25 aanmeldingen waren voor de IL terwijl dit dus helemaal geen zin heeft. Het is hier al meerdere keren genoemd, de manier waarop de KNHS met potentiele kandidaten om gaat is eigenlijk te belachelijk voor woorden. Bepaal gewoon van te voren, in overleg met de regio's hoeveel cursusplaatsen voor welke rubrieken je uit wilt schrijven, wees daar helder over, dan weet iedereen waar hij aan toe is. Een beslissing om deze cursus te volgen neem je weloverwogen (mag ik hopen Haha! ) het is niet een cursusje pottenbakken of iets dergelijks. Als je dit pad inzet dan betekent dat een commitment voor de komende jaren. Door je op te geven ben je bereid om een groot deel van je vrije tijd door te brengen in de juryauto/hokje. Daartegenover vind ik dat ik van de KNHS mag verwachten dat ze op een goede manier omgaan met de organisatie van deze cursussen, In mijn ogen betekent dat een tijdig bekend zijn van aantal cursusplaatsen, locatie en data Whoosh!
Laatst bijgewerkt door astridh op 07-10-06 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 11:01

foutje Clown

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 11:37

Fitzroy schreef:

Btw: nogmaals, ik heb geen kruiwagen en mocht tot 2 x toe gelijk de eerste keer mee doen aan de IL en IM cursus.
Dus het is echt onzin om te denken dat je kruiwagens moet hebben.
Misschien ligt het toch aan je motivatie?
Ik heb geen idee, maar ik vind het wel toevallig dat ik 2 x gelijk op mag komen draven terwijl ik niemand 'ken'.[/quote]
-------------------------------------------------------------

Kun je jouw motivatie even doormailen dan, haha! Clown

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 11:48

Die bewaar ik mooi voor als ik de Z-cursus kan gaan doen Tong uitsteken

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 11:50

Ha ha ja groot gelijk!!!!!!!!!!!!!! Ik heb net ook te horen gekregen dat ik de cursus mag volgen. Haha!

smickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:04

beb schreef:
Ha ha ja groot gelijk!!!!!!!!!!!!!! Ik heb net ook te horen gekregen dat ik de cursus mag volgen. Haha!

mmm heb je dit via de post gekregen? Ik zit nog te wachten, de post is vandaag al geweest en nog steeds geen afwijzing / toelating...

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:09

Nee ik las hier dat iedereen bericht had gehad,en de post was hier ook al geweest.Toen heb ik een mailtje naar het regiobestuur gestuurd of hun wat meer wisten ivm het indelen van me rooster,en toen kreeg ik een berichtje terug dat ik de brief nog wel zou krijgen maar succes met de opleiding.Maar de meeste die bericht al via de post hebben gehad zijn afgewezen dus het zal waarschijnlijk wel een positieve uitslag voor je zijn. Haha!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:11

Hmmmm vandaag nog geen post... krijg nu wel de kriebels hoor Scheve mond

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:13

ja dat had ik ook toen dacht ik ik probeer t gewoon en kreeg waarempel nog antwoord ook.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:14

Ach, die ene dag maakt voor mij ook niet meer uit. Het lot staat al vast Haha!

Maar ik blijf een hekel hebben aan wachten...

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:16

Haha ja dat is waar! Maar het ziet er denk ik goed uit voor de mensen die nog geen antwoord hebben gehad!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:17

Hoop niet dat je me blij maakt met een dooie mus, Beb Nors opkijken Knipoog

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:20

@ tyrza je hebt pb

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:34

PB? Waar?? Verward Heb niets in mijn inbox staan?

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 12:39

Hihi nu wel?

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 13:17

Jup Knipoog

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:38

beb schreef:
@judithh heb jij al een brief gehad of weet jij het na je belletje? Ik heb nog niks gehoord maar t lijkt wel of alleen de mensen die niet door zijn alleen nog maar wat gehoord hebben.

ik heb gebeld naar de regio...

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:40

ja ik heb het inmiddels ook gehoord Haha!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:40

dollemina schreef:
judithh schreef:
ik snap dat vele van jullie teleurgesteld zijn dat jullie afgewezen zijn, maar ik denk wel dat je in acht moet nemen dat ze niet iedereen door kunnen laten gaan, er zijn maar een bepaald aantal plaatsen beschikbaar en dat houd in dat er dan altijd mensen afvallen en teleurgesteld worden.
Ik vind het dan een beetje een vreemde reactie dat er gelijk gezegt wordt dat ze bij de KNHS blij moeten zijn dat er mensen zijn die gemotiveerd zijn en dat het dan maar graag of niet is...de mensen die wel geselecteerd zijn, zijn denk ik net zo gemotiveerd als ieder ander...althans ik neem aan van wel, anders zou je, je niet opgeven voor deze cursus, maar de KNHS kan ook niet alle aanmeldingen naar cursus sturen, dan moeten er keuzes gemaakt worden.
Ik ben ook vorig jaar niet ingeloot, en heb het dit jaar gewoon weer geprobeerd en nu kan ik wel naar cursus....that's life...

Ik vind dat iedereen die aan de voorwaarden voldoet en zich opgeeft de cursus moet kunnen doen.
Ik bedoel er niet mee te zeggen dat ik meer gemotiveerd ben als iemans anders.
Waarom selecteren?
Ik ken mensen met minder bagage (andere provincie, dat wel) en nog maar 2 jaar jureren, lager nivo gereden hebben die wel de IM mogen doen. Dat vind ik vreemd.
Als je aan de voorwaarden voldoet dan hoor je gewoon de cursus te kunnen doen.
En dat ik helemaal wil stoppen met jureren heeft te maken met dat de KNHS dus blijkbaar mij niet het vertrouwen geeft om IM jury te worden. Ik geef me op voor de cursus en ben dus gemotiveerd,ik rijd zelf nog en ben dus iemand uit de praktijk. En ja, ik kan helaas maar 20 keer per jaar ingezet worden omdat ik zelf ook nog wedstrijden rijd.
Dus als de KNHS mij niet het vertrouwen geeft voor de IM dan vraag ik me af waar het vertrouwen is voor de IL. Ik voel me nu echt afgedankt. Graag of helemaal niet KNHS!

@laborah, Ik ben het helemaal met jou bericht eens.
Als ik zie hoe sommige M en/of Z jury's de cursus ooit hebben mogen halen, en dan praat ik over vorig jaar, dan vraag ik me echt af of ik toch ook niet een hele grote kruiwagen had moeten hebben.
Ik weet zeker dat de voorwaarden niet voor elk potentieel jurylid gehaald zijn en die toch de cursus mochten volgen.

dus als er 500 inschrijvingen zijn door heel nederland, vind je dat iedereen de cursus mag doen...als ze dus allemaal aan de voorwaarden voldoen?
nou....dan mag je blij zijn als je aan je verplichte 5x per jaar komt Knipoog

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:41

beb schreef:
ja ik heb het inmiddels ook gehoord Haha!

gefeliciteerd!!

ben benieuwd of tyrza ook door is....

beb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 14:42

ja ben ik ook wel!!!!!!!!!