Edit; 'tijdelijke' oplossing; Bij het derde en vierde rooster had ik 3e en 4e proef staan. Nu ik dat gewijzigd heb naar 1e en 2e proef pakt tie de inschrijvingen wel.. Ik snap het nog steeds niet, maargoed, haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JustLizz schreef:Even een vraag aan jullie
Wij willen met onze pony wedstrijden ook af en toe eens gaan voor geldprijzen ipv eremetaal omdat we merken dat de kinderen (vooral de oudere kinderen) lang niet altijd blij zijn met een beker.
Wij hanteren als inschrijfgeld voor de pony's 7 euro en voor de paarden 10. Eigen leden krijgen daarnaast 2 euro korting per proef.
Voor paarden hanteren we als prijzengeld: 15, 12.5, 10, 7.5 en 5
Wat zou een mooie range zijn om te hanteren voor de pony's?
zelmago4it schreef:Hey ik meld me ook graag in dit topic!
Ik heb een vraag over de uitslagen naar de beamer krijgen vanuit het concours 3.5 programma. Kan hier geen hulp filmpjes van vinden...
Ik ben nou zover dat ik de uitslagen en alles in het monitor programma krijg, en dat die dit ook op de beamer toont. Nou kan ik alleen het knopje niet vinden dat die alleen het schermpje van de uitslagen projecteert.. Hij volgt nu alles wat ik doe, dus al ik de punten invoer in het programma laat die dit ook op de beamer zien.
Wie kan mij hiermee helpen?
kaatjemuts schreef:Ik sleep de uitslagen/startlijst van het beeldscherm vd computer met de muis naar het beeldscherm vd monitor. Dus het programma vastpakken met de muis en van het beeldscherm afschuiven, dan komt ie automatisch op de monitor. Bij mij in elk geval wel
ponyparadijs schreef:kaatjemuts schreef:Ik sleep de uitslagen/startlijst van het beeldscherm vd computer met de muis naar het beeldscherm vd monitor. Dus het programma vastpakken met de muis en van het beeldscherm afschuiven, dan komt ie automatisch op de monitor. Bij mij in elk geval wel
Dat heeft te maken met de instellingen van je computer.
Dat je met 2 beeldschermen kan werken en dus op 1 van de 2 een programma laat draaien terwijl je op het andere scherm aan het werk bent