Mede wedstrijdsecetariaten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:45

Hier ook wat. Ik vul in aanmeldingen in dat de ruiter 4 proeven wilt rijden (2 zaterdag, 2 zondag). Als ik ze dan bij de roosters toe wil voegen via de deelnemerslijst, lukt het me om ze bij 3 roosters toe te voegen, bij het vierde rooster komen de inschrijvingen niet meer te zien en kan ik ze dus niet toevoegen. Ik heb al 100x alle roosters gecheckt op de instellingen, maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand een idee? Het is trouwens niet bij 1 specifiek rooster, dat heb ik al uitgeprobeerd..

Edit; 'tijdelijke' oplossing; Bij het derde en vierde rooster had ik 3e en 4e proef staan. Nu ik dat gewijzigd heb naar 1e en 2e proef pakt tie de inschrijvingen wel.. Ik snap het nog steeds niet, maargoed, haha :+

JustLizz

Re: Mede wedstrijdsecrtariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:15

Even een vraag aan jullie

Wij willen met onze pony wedstrijden ook af en toe eens gaan voor geldprijzen ipv eremetaal omdat we merken dat de kinderen (vooral de oudere kinderen) lang niet altijd blij zijn met een beker.

Wij hanteren als inschrijfgeld voor de pony's 7 euro en voor de paarden 10. Eigen leden krijgen daarnaast 2 euro korting per proef.
Voor paarden hanteren we als prijzengeld: 15, 12.5, 10, 7.5 en 5
Wat zou een mooie range zijn om te hanteren voor de pony's?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 14:36

Bij ons krijgen paarden en pony's waardebonnen
Paarden kost 11 euro per proef
Pony's tot en met L2 7 euro
Pony's M1 tot en met Z2 8 euro per proef
Paarden krijgen 1ste prijs 8 euro. 2de prijs 7 euro, 3de prijs 6 euro, 4de en volgende 5 euro
Pony's zitten op 1ste prijs 7 euro, 2de prijs 6 euro, 3de prijs 5 euro, 4de en volgende 4 euro
Wat een mooie range voor jullie is is ook afhankelijk van de kosten die je maakt op de wedstrijden
Daarom liggen de prijzen bij ons waarschijnlijk een stuk lager

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 14:44

JustLizz schreef:
Even een vraag aan jullie

Wij willen met onze pony wedstrijden ook af en toe eens gaan voor geldprijzen ipv eremetaal omdat we merken dat de kinderen (vooral de oudere kinderen) lang niet altijd blij zijn met een beker.

Wij hanteren als inschrijfgeld voor de pony's 7 euro en voor de paarden 10. Eigen leden krijgen daarnaast 2 euro korting per proef.
Voor paarden hanteren we als prijzengeld: 15, 12.5, 10, 7.5 en 5
Wat zou een mooie range zijn om te hanteren voor de pony's?

Ik merk dat daar regionaal veel verschil in zit. Wij hanteren ongeveer dezelfde inschrijfgelden maar het prijzengeld dat jullie bij de paarden hebben dat is bij ons de schaal voor de pony's.
Bekers doen ze hier in de kring (Salland) nergens meer.

Paarden begint bij 1e prijs E30, 25, 20 etc voor de B/L1. Vanaf de M e5 hoger en vanaf de Z weer e5 hoger.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 12:06

Ik kan het adres waar de afgetekende lijsten en federatierapport heen moet niet vinden.

De Beek 125, 3852 PL Ermelo
Postbus 3040, 3850 CA Ermelo

Is dat een van deze twee adressen?

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 12:36

Ik heb het even opgezocht in een oud mailtje.
Het adres is:
Afdeling wedstrijdregistratie
Antwoordnummer 2200
3840 ZA. ERMELO

Hoeft dan geen postzegel op.

Maar ik stuur het al jaren niet meer op. Ik scan/fotografeer alles en mail het naar ze.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:04

Super, dank je wel!

Ik had mailtje per ongeluk weggegooid en kon hem niet meer terugvinden.

Ik sla het adres meteen even op, kan ik hem niet meer kwijtraken.

zelmago4it

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 19:00

Hey ik meld me ook graag in dit topic!

Ik heb een vraag over de uitslagen naar de beamer krijgen vanuit het concours 3.5 programma. Kan hier geen hulp filmpjes van vinden...

Ik ben nou zover dat ik de uitslagen en alles in het monitor programma krijg, en dat die dit ook op de beamer toont. Nou kan ik alleen het knopje niet vinden dat die alleen het schermpje van de uitslagen projecteert.. Hij volgt nu alles wat ik doe, dus al ik de punten invoer in het programma laat die dit ook op de beamer zien.

Wie kan mij hiermee helpen?

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 21:03

zelmago4it schreef:
Hey ik meld me ook graag in dit topic!

Ik heb een vraag over de uitslagen naar de beamer krijgen vanuit het concours 3.5 programma. Kan hier geen hulp filmpjes van vinden...

Ik ben nou zover dat ik de uitslagen en alles in het monitor programma krijg, en dat die dit ook op de beamer toont. Nou kan ik alleen het knopje niet vinden dat die alleen het schermpje van de uitslagen projecteert.. Hij volgt nu alles wat ik doe, dus al ik de punten invoer in het programma laat die dit ook op de beamer zien.

Wie kan mij hiermee helpen?

Ik sleep de uitslagen/startlijst van het beeldscherm vd computer met de muis naar het beeldscherm vd monitor. Dus het programma vastpakken met de muis en van het beeldscherm afschuiven, dan komt ie automatisch op de monitor. Bij mij in elk geval wel ;)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-17 21:06

kaatjemuts schreef:
Ik sleep de uitslagen/startlijst van het beeldscherm vd computer met de muis naar het beeldscherm vd monitor. Dus het programma vastpakken met de muis en van het beeldscherm afschuiven, dan komt ie automatisch op de monitor. Bij mij in elk geval wel ;)

Dat heeft te maken met de instellingen van je computer.
Dat je met 2 beeldschermen kan werken en dus op 1 van de 2 een programma laat draaien terwijl je op het andere scherm aan het werk bent

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 21:10

ponyparadijs schreef:
kaatjemuts schreef:

Dat heeft te maken met de instellingen van je computer.
Dat je met 2 beeldschermen kan werken en dus op 1 van de 2 een programma laat draaien terwijl je op het andere scherm aan het werk bent

Vandaar ;) . Doe t zoals t mij n tijdje terug geleerd is en het is niet mijn eigen computer, dus ik heb de instellingen ook nog niet goed bekeken ☺️

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 21:49

Zoals hierboven klopt ja, instellingen van je beeldscherm op 2 beeldschermen zetten en dan kan je je monitorprogramma naar het andere beeeldscherm slepen.

zelmago4it

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 12:01

Dat verklaart al een hoop waarom ik het niet kon vinden :+

Weet iemand dan toevallig ook waar ik deze instellingen kan veranderen? kan het zo gauw niet vinden. Zal nog eens gaan zoeken..

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 12:43

Staat in je configuratiescherm onder beeldscherm/schermresolutie. Vaak als je op je bureaublad op je rechtermuisknop druk staat er ook schermresolutie bij dan ben je er direct.

zelmago4it

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 09:17

Dankje!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:13

Ik kom me hier ook melden.

Sinds kort ben ik buiten bestuurslid ook wedstrijdsecretariaat op onze club. Wanneer de wedstrijd begint kan ik alles met het concoursprogramma. Maar daarvoor is het toch nog stik moeilijk.

Misschien kunnen jullie mij helpen?

Afgelopen week hadden wij een wedstrijd en hier zijn 3 ruiters niet komen opdagen. Ik wil hen een email sturen met de rekening.
Waar kan ik de e-mailadressen van deze ruiters vinden? Op mijnknhs of misschien concours3.5?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:25

Dat ligt eraan hoe jullie de inschrijving geregeld hadden. Bij ons moeten ze opgeven met een email en het inschrijfformulier. Dus het email adres heb ik dan zowiezo al. In concours 3.5 staat het adres standaard niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:27

Bij ons hebben ze opgegeven via mijnknhs

2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:30

Staat idd niet meer in concours 3.5, maar dit zou je wel via mijnknhs moeten vinden (mits inschrijvingen via mijnknhs zijn gedaan). Via het i-tje bij de inschrijving van betreffende deelnemer dacht ik.

2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:32

Even gechecked: inderdaad via het i-tje wat voor betreffende deelnemer staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:34

dan ga ik eens kijken waar ik de verreden wedstrijd kan vinden. Zag gisteren alleen de nog te rijden wedstrijden staan

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 17:45

Door de datum aan te passen krijg je ook de wedstrijden die al geweest zijn in die periode

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:51

Top, jullie zijn geweldig. Ik ga even zoeken

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-17 16:28

Hoe vindt ik de link waar mensen via de mijn knhs kunnen inschrijven?

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 16:40

Voor op wedstrijdplatform bedoel je?

Ik doe dat via Mijnwedstrijden in Mijn KNHS voor organisaties. Dan kopieer ik de URL door bij de betreffende wedstrijd op "voorbeeld" te klikken.
Die URL kopieer ik dan naar wedstrijdplatform.