Kreeg net de groepindeling maar zijn er toch wat afgevallen. Zijn met 13 over
superlise
Geplaatst: 30-01-15 16:34
Wat maakt het uit, een 6 is genoeg
Wij zijn ook met 13 over, van de 15 (of zit jij toevallig ook in Uden?). Maar mensen kunnen natuurlijk ook overgestapt zijn van locatie of om andere redenen hebben afgemeld.
Ja deze week de praktijklessen! Waren er hier nou nog meer Vinkega-gangers?
Ik moet donderdag werken tot half 7 en om half 8 op de cursuslocatie zijn, het is een uur rijden wordt dus mooi krap. Hopelijk kan ik een kwartiertje eerder weg..
Ik zat samen met een meisje die ook de cursus in vinkega ging doen
Word krap zat dus voor je!
Ben bang dat ik ook optijd moet gaan rijden.. Snel eten thuis en de auto in.
superlise
Geplaatst: 04-02-15 22:37
Nou, ik heb de eerste praktijkles al gemist Ik was om 17.30 van huis gegaan gezien de spits en dat het 95 km voor mij is. Na wat file was ik rond 19.15 zo'n 18 km voor Uden, daar eeuwig in de file gestaan en het werd gladder en gladder. Uiteindelijk was ik om 21.45 van de eerste de beste afrit af en ben ik naar het station van Oss gereden, en nu zit ik in de trein naar huis..
Het was echt bizar, zelfs als ik stil stond gleed mn auto de weg af als die maar ietsje afliep. Doodeng.
Baal echt als een stekker, morgen weer helemaal terug met de trein om de auto te halen maargoed de snelwegen waren afgesloten en een hotel zoeken vond ik ook niks gezien ik studentenOV heb.