Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Annash schreef:Somebody_ schreef:
Van de video of in real life?
IRL. Video beoordelen hebben wij niet gedaan? Wel met nabespreken de video ook erbij, maar dan heb je ze natuurlijk ook al in de baan gehad.
ook apart

Annash schreef:Wij hebben wel al vier cursusavonden gehad nu. Jullie nog drie denk ik? Wij hebben op maandag cursus.
Wij leren ook dat we storingen etc (die in de grijze zones) in een onderdeel mee moeten nemen.
kleinvosje schreef:Wat Mar_Nimbus zegt, is ook hetgeen wij geleerd hebben een jaar of 3 geleden. Is het in een grijs gedeelte, dan neem je het niet mee, tenzij het vlak na of vlak voor een onderdeel is, en het invloed heeft op de uitgevoerd/uit te voeren onderdeel. Dan mag je het meenemen.
Ik ga het gewoon nog een keer vragen ...
*schrijft op voor volgende week*.
) verleden als jury geleerd dat je grijze stukken altijd meeneemt naar het volgende onderdeel (zo snel mogelijk punten als een onderdeel is afgelopen) en zie dat ook nog steeds in mijn eigen proeven terug. kleinvosje schreef:Wat Mar_Nimbus zegt, is ook hetgeen wij geleerd hebben een jaar of 3 geleden. Is het in een grijs gedeelte, dan neem je het niet mee, tenzij het vlak na of vlak voor een onderdeel is, en het invloed heeft op de uitgevoerd/uit te voeren onderdeel. Dan mag je het meenemen.