Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Er zijn altijd mensen die tegen willens en wetens in toch bij onverantwoorde situaties de weg op gaan. Dan kan maar beter de beslissing voor hen gemaakt worden
had heel veel lagen aan en wij hadden het geluk dat we zelfs nog in een skibroek mochten staan lesgeven als we niet hoefden te rijden, bleven we toch nog een beetje warm
Myrthe92 schreef:Op je examen moet je toch gewoon aan je eigen meegenomen combinatie lesgeven en niet aan die van andere? Ik weet niet of hierin nog verschil zit tussen met of zonder eigen rijden?

asjemenou schreef:Ligt eraan waar je de cursus volgt.
Wij moesten wel onze eigen combinatie en een andere lesgeven.
Dit was omdat er vroeger cursisten waren die een verschrikkelijke combinatie meenamen, en dan had iemand anders dus de pech die les te moeten geven. Door je eigen combinatie les te moeten geven is de kans groter dat er alleen maar fijne combinaties komen.
liefhelietje schreef:Dat is echt ideaal zeg! Helaas zijn hier in de buurt niet zoveel locaties, krijg je als op het allernoordelijkste randje van het land gaat wonen

Laten we hopen dat ze, zoals altijd GEEN gelijk hebben!

Hij is volgens mij wel van de oude stempel, maar daar is i.m.o. weinig mis mee!
Dus ik laat het zo