Lielle schreef:maar als je echt wil, vind je een andere oplossing

En dat KAN echt

, zie ook mijn edit en het bericht van Wendy. Ik snap wel wat jij zegt maar ik denk er anders over (net als met die BP

)
Heel ander ideetje. De ORUN kandidaten zoeken altijd ruiters voor de cursusavonden. Mss kun je met hen iets regelen voor vervoer?
@ Mistral94
Dit heb ik inderdaad ook wel een aantal keren gedaan voor een kennisje.
Ze moesten allemaal een ruiter regelen om les aan te geven (basisinstructeur) Ik vond het niveau dus niet hoog, maar er zitten ook wel mensen tussen die je wel verder kunnen helpen. Ik had eigen vervoer en vroeg tegemoetkoming benzinekosten, maar misschien kun je inderdaad in ruil voor vervoer meerijden?
De cursussen worden op verschillende plaatsen gegeven, dus misschien ook wel in jouw omgeving. (Dwingeloo, Vries?)
Verder wordt hulp in ruil voor les wel eens vaker gedaan. Als je oppas hebt zou je kunnen overwegen in het weekend een dag ergens te helpen (voeren/uitmesten/buiten of binnenzetten, paarden longeren en of bijrijden) in ruil voor les of kleine vergoeding die je weer om kunt zetten in les.
In Appelscha wordt stalling aangeboden met korting in ruil voor wat hulp. Dat is toch niet zo ver bij jou vandaan? Misschien is dat iets? Stal heeft ook nog binnenbak

Misschien is daar dan ook goede instructie op stal aanwezig zodat je niet met paard hoeft te reizen.