Ik helemaal zenuwachtig omdat ik maar zat te denken dat de meeste jurys een hekel aan koudbloeden hebben.. Gingen gelukkig mijn eerste 2 proefjes nog goed.
Ben benieuwd of dat nog lang zo blijft als ik al dit commentaar van juryleden hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MaCHo_LoVeR schreef:het is niet echt raar, maar meer een vraag.
Ik had zaterdag een B wedstijd, toen moest ik:
16. c-x halve grote volte rechts
17. x-a halve grote volte links
ik had voor 17 een 5, omdat ik 2 meter(ongeveer) te laat van mijn been wisselde.(dat snap ik nog)Maar mijn zusje reed ook B bij de zelfde jury zaterdag zij wisselde helemaal niet & ze had ook een 5. Eigenlijk verdiend ze dan toch lager of niet??
Urielle schreef:casperrr schreef:maar M en Z is iets héél anders dan mijn doodgewone simpele B proefje
Even een vraagje na het halsstrekken; toen ik mijn teugels op maat maakte kreeg ik een 5, met als commentaar: "eerst je buitenteugel opnemen en dan je binnenteugel.'
hier had ik dus nog nóóít van gehoord en al die jaren dat ik wedstrijden rijd heb ik daar nog nóóít commentaar op gehad, mijn instructrice de Z2 heeft gereden vond het dikke onzin, haar man reed GP en die vond het ook onzin.
Klopt dit nou of niet? ik vond het wel zo vreemd... heb er nog nooit commentaar op gehad, in al die jaren niet...
Die ken ik ook niet?
Ik heb geleerd, teugels allebei in de rechterhand en met de linkerhand over de teugels naar voren gaan tot de juiste lengte en dan weer in twee handen nemen. Of klopt dat ook niet meer? Ik kan het maar beter weten voor ik weer start
jessica1989 schreef:ik had ook een "leuke" jury zondag. Ik had 178 punten dus net geen winstpunt, maar op mijn briefje waren 2 cijfers doorgekrast en lager gemaakt. De jury had dus eigenlijk 180 punten gegeven in eerste instantie....... Wat moet ik daar nou mee!
jessica1989 schreef:proef was inderdaad geen winstpunt waard![]()
maar je oordeelt naar wat je gezien hebt, en dit was duidelijk achteraf doorgekrast en precies 2 cijfers in totaal naar beneden
jessica1989 schreef:de laatste cijfers van verzorging enzo. waren aangepast, verder WEL een goede jury. (geen 6-jes jury)
joycie schreef:Ik wist niet of dat met eigen paarden ook zo was, dus heb het daarom alleen op manegepaarden gehouden. Wilde geen conclusies trekken die niet waar zouden zijn.
Fitzroy schreef:jessica1989 schreef:de laatste cijfers van verzorging enzo. waren aangepast, verder WEL een goede jury. (geen 6-jes jury)
Misschien viel het oog wel opeens op bv. je niet gepoetste laarzen of was er ergens een stootje niet door een passantje gehaald.