judithh schreef:ik snap dat vele van jullie teleurgesteld zijn dat jullie afgewezen zijn, maar ik denk wel dat je in acht moet nemen dat ze niet iedereen door kunnen laten gaan, er zijn maar een bepaald aantal plaatsen beschikbaar en dat houd in dat er dan altijd mensen afvallen en teleurgesteld worden.
Ik vind het dan een beetje een vreemde reactie dat er gelijk gezegt wordt dat ze bij de KNHS blij moeten zijn dat er mensen zijn die gemotiveerd zijn en dat het dan maar graag of niet is...de mensen die wel geselecteerd zijn, zijn denk ik net zo gemotiveerd als ieder ander...althans ik neem aan van wel, anders zou je, je niet opgeven voor deze cursus, maar de KNHS kan ook niet alle aanmeldingen naar cursus sturen, dan moeten er keuzes gemaakt worden.
Ik ben ook vorig jaar niet ingeloot, en heb het dit jaar gewoon weer geprobeerd en nu kan ik wel naar cursus....that's life...
Ik vind dat iedereen die aan de voorwaarden voldoet en zich opgeeft de cursus moet kunnen doen.
Ik bedoel er niet mee te zeggen dat ik meer gemotiveerd ben als iemans anders.
Waarom selecteren?
Ik ken mensen met minder bagage (andere provincie, dat wel) en nog maar 2 jaar jureren, lager nivo gereden hebben die wel de IM mogen doen. Dat vind ik vreemd.
Als je aan de voorwaarden voldoet dan hoor je gewoon de cursus te kunnen doen.
En dat ik helemaal wil stoppen met jureren heeft te maken met dat de KNHS dus blijkbaar mij niet het vertrouwen geeft om IM jury te worden. Ik geef me op voor de cursus en ben dus gemotiveerd,ik rijd zelf nog en ben dus iemand uit de praktijk. En ja, ik kan helaas maar 20 keer per jaar ingezet worden omdat ik zelf ook nog wedstrijden rijd.
Dus als de KNHS mij niet het vertrouwen geeft voor de IM dan vraag ik me af waar het vertrouwen is voor de IL. Ik voel me nu echt afgedankt. Graag of helemaal niet KNHS!
@laborah, Ik ben het helemaal met jou bericht eens.
Als ik zie hoe sommige M en/of Z jury's de cursus ooit hebben mogen halen, en dan praat ik over vorig jaar, dan vraag ik me echt af of ik toch ook niet een hele grote kruiwagen had moeten hebben.
Ik weet zeker dat de voorwaarden niet voor elk potentieel jurylid gehaald zijn en die toch de cursus mochten volgen.