Oh Vorden is echt een toplocatie!! (als jullie nog een keer een combinatie nodig hebben, laat het dan maar weten ) Volgens mij is het praktijkexamen niet landelijk, maar weet ik niet zeker...
Heleen_B
Geplaatst: 14-02-14 19:44
Oke, dat wist ik niet. Zou anders wel raar zijn toch?
Denk dat combinaties die voor willen rijden altijd bruikbaar zijn!
praktijk is wel landelijk, iedereen moet naar vorden Combinaties voor vorden worden door de KNHS zelf geregeld.
Noor17
Geplaatst: 14-02-14 19:52
Ja ik was afgelopen woensdag ook in Ermelo! Vorden schijnt super mooi te zijn! Ben er zelf nog niet geweest heb daar 23 maart wedstrijd maar cursus start dus al 5 maart.
Martenique
Geplaatst: 14-02-14 19:54
Ik zat fout, heb even nagevraagd bij mensen die vorig jaar opleiding hebben gedaan, praktijkexamen is wel ook landelijk...
Nee joh Renske! Kan ik me niet voorstellen.. In de mail staat dat uitslag theorie in 2 weken bekend gemaakt wordt. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze de theorie zo snel nagekeken hebben... misschien zijn ze aan jouw regio nog niet toe gekomen...
Moet naar Bathmen... Ga dan wel bij m'n ouders tukken, dat is in elk geval 100 km dichterbij.
Gea10
Geplaatst: 14-02-14 21:40
@Martenique: dat komt goed uit Martenique! Is je aanbod serieus?? Ik moet op de eerste cursusavond, 5 maart, een combinatie meenemen naar Vorden. Je zou me enorm uit de brand helpen!