Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
digo schreef:Het probleem is dan dat je echt te weinig nieuwe jury's gaat krijgen. want als je bijv ZZ-Z zou moeten hebben gereden om t/m het ZZ-L te mogen punten blijven er heel weinig mensen over.
leonie87 schreef:Hoezo? Je moet Zz-l + 5 zijn om diezelfde klasse + het Z1/2 te mogen jureren.
Waarom dan een klasse hoger zijn geweest om het M1/2 te mogen jureren?
Het zou gelijk getrokken zijn als het ZZ-L + 5 zou zijn in mijn ogen.

Jammer dat het zolang duurt, ik ken meerdere mensen die opleidingen/afspraken willen doen/maken. Nu weet je dus feitelijk 2 weken van te voren of je wél of niet je agenda op dag x gedurende x weken vrij moet houden. Nou ja, er zit niks anders op dan...wachten! Jasmijn1989 schreef:leonie87 schreef:Hoezo? Je moet Zz-l + 5 zijn om diezelfde klasse + het Z1/2 te mogen jureren.
Waarom dan een klasse hoger zijn geweest om het M1/2 te mogen jureren?
Het zou gelijk getrokken zijn als het ZZ-L + 5 zou zijn in mijn ogen.
Het is toch ook zo dat de L juryleden M+1 zijn. Als die grens L2+5 zou zijn, erg bijzonder.
Haalbaarheid is altijd lastig, maar de kwaliteit van juryleden is wel heel erg belangrijk!
. Dat was erg last minute.suusantana schreef:Daar was ik de KNHS kennende dus al bang voor. Dat het in plaats van begin december richting eind december zou gaan. Maar misschien worden we nog positief verrast. Laten we het hopen.
Heb van het weekend al enthousiast nieuwe laarzen gekocht voor de cursus: http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/aanb ... ridge.html Lekker warm en ik hoop dan ook heel hard dat ik door ben