moet even kijken of het op de dag is als dat zo is ga ik naar bodegraven als het op een avond valt krijg ik nog een probleem gezien al mijn afspraken etc.
Vorige jaar was het ook op een doordeweekse dag 's avonds. de jaren daarvoor altijd overdag in het weekend.
Ik denk dat ik ook naar bodegraven ga. De rest is helemaal zo'n eind weg voor mij.
daniella74
Geplaatst: 26-02-09 15:31
carrylies schreef:
volgens mij is bodegraven op een woensdag, vandaar dat ik dacht dat het op een avond is?
Je hebt volkomen gelijk, is weer blonde actie van mij. Ik moet wel naar Bodegraven aangezien ik de 26e moet jureren.
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-09 16:29
Bellatrix schreef:
Nu ben ik wel heel benieuwd wat er zo ongeveer heeft ingestaan....
Bedankt voor uw bericht. Ik zal uw mail zeker voorleggen aan de RP & O commissie. Zelf ben ik niet aanwezig geweest tijdens het examen, dus kan er niet over oordelen hoe alles gegaan is. Een deel van de brieven is algemeen, deze punten geeft de examencommissie aan als aandachtspunten. Echter zijn er ook punten die niet bij alle cursisten zijn genoemd. Zeker wanneer iemand gezakt is voor een examen, vind ik het erg belangrijk om dit juist toe te lichten in de brief die verstuurd wordt. Jammer dat dit niet zo is overgekomen.
Ik leg uw mail voor aan de RP & O commissie en houd u op de hoogte over de uitkomst hiervan.
Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-09 16:31
amanda2 schreef:
'Het jurylid dient zich ten alle tijden beschikbaar te houden'
bij mij staat dit Terugkomdag 2009 en daarna niks meer
Mar_Nimbus
Geplaatst: 26-02-09 17:44
even bij de evenementen kijken en dan kalender Flurk
als het op een woensdagavond is kan ik niet, moet ik lesgeven en dat sla ik liever niet over want dan vermoorden mijn lesklanten me als ze een ander krijgen
ja gevonden via een andere link van kalenders Datum: 08-04-2009 Evenementsnaam: Terugkomdag juryleden, Bodegraven (West) Lokatie: Hippisch Centrum Bodegraven, Bodegraven
heb beide data opgeschreven hartelijk dank voor de info weet je toevallig ook wanneer de jurycursus in Schoorl start? staat nog niet op de website maar daar moet ik mijn her doen