Geen roze?.........................
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kaatje77 schreef:Ah echt?
Geen roze?.........................
Toen eenmaal een deelnemer meldde dat zij thuis met zilveren laarzen reed, was het al helemaal gedaan.
terorita schreef:mmmm das nu jammer had graag me roze cappie op gedaan, bling bling zweep in de hand, bling bling sporen om de laarzen erug jammer hoor
) terorita schreef:mmmm das nu jammer had graag me roze cappie op gedaan, bling bling zweep in de hand, bling bling sporen om de laarzen erug jammer hoor
Somebody_ schreef:BuenaVista schreef:oh jah, dat was ik nog vergeten. Cap idd ook!! Maar zeg nou zelf. Het ziet er super strak, chique en verzorgd uit
Nou, die cap op met lesgeven, sorry, maar ik vind het er niet uit zien! Je bent dan net pipo de clown en vertel mij eens wat het nut is van een cap op je hoofd met lesgeven.... Correcte rijkleding, prima! Maar een cap??? *logica ontbreekt*
BuenaVista schreef:Somebody_ schreef:Nou, die cap op met lesgeven, sorry, maar ik vind het er niet uit zien! Je bent dan net pipo de clown en vertel mij eens wat het nut is van een cap op je hoofd met lesgeven.... Correcte rijkleding, prima! Maar een cap??? *logica ontbreekt*
Het is gewoon verplicht!! Je kunt er wel om gaan klagen of wat, maar het moet toch!! !:)
En wat maakt het uit, het is maar een bepaald moment van de dag dat je de cap op heb. De rest van de dag niet!!
Ik geef gewoon een reactie!!
Als je gaat rijden vind ik het logisch dat je je rijkleding aan hebt, maar de basiscursisten hoeven niet te rijden en moeten zo te lezen ook in rijkleding verschijnen.
stap voor stap lezen, je registreren en je code niet in je profiel zetten, maar bij de betaling van je cursus...verzilveren.
....
100%, het waren ook makkelijke vragen! Alleen die certificaten zijn makkelijk na te maken, ze sturen ze gewoon zonder naam via mail op.
NoireIdylle schreef:Heb alleen net pas weer mijn kaak in de kom kunnen krijgen, nadat ik met verbazing zag dat tijdens de cursus 1 kandidaat doodnormaal haar telefoon op nam en het gesprek aanging... Beetje vaag, aan haar lichaamshouding kon ik niet opmaken (onderuitgezakt) dat ze op een dringend telefoontje zat te wachten, of iets wat spoed had. Maar verder leuke groep!Marjolein (Nacholein hier) ontmoet en nog iemand die ik ken uit onze wedstrijdkring.
Blijkbaar vond zij, inclusief zusje het wel kunnen
Vond haar lichaamshouding, gedurende de hele avond wel een beetje matig. 
Nimroy schreef:dus de theorieavonden ook in je rijkleding?? want vanavond ga ik gewoon in spijkerbroek...
Gelukkig vanaf volgende week ook lesgeven. Wij beginnen met de lessen en doen daarna theorie. Volgende week twee paarden mee, daarna gaan we dat uitbouwen naar 2 groepen van 2. We hebben een groep van 14 geloof ik, volgende week komt er nog iemand bij. Recreatieruiters, moeders die de cursus doen om hun dochtertjes beter te kunnen begeleiden, wedstrijdruiters op Z-niveau, we hebben het allemaal. Cursusleider is Marjan Bos. acacia schreef:echt goedstap voor stap lezen, je registreren en je code niet in je profiel zetten, maar bij de betaling van je cursus...verzilveren.
Ja die cap........
ons werd ook aangeraden om actuele paardensport te volgen, ook daar kunnen vragen over komen....
hoe groot zijn jullie groepen ?
Wij zijn met zn elfen, elke week wil hij 4 tot 6 paarden....we beginnen met 3 kwartier theorie en va half 9 de praktijklessen.