Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Flurk schreef:ik had me vorig jaar ook ingeschreven en mocht niet omdat ik niet geloot was dus nu schrijf ik me maar niet meer in
AmonRe schreef:Flurk schreef:ik had me vorig jaar ook ingeschreven en mocht niet omdat ik niet geloot was dus nu schrijf ik me maar niet meer in
Nieuw jaar, nieuwe kansen zou ik zeggen.
Noukie schreef:ik heb 2 enveloppen (smst huisgenoot)
wat zegt dat..? mn ene persoonlijkheid niet en de ander wel?
CGJ12 schreef:Voor de afgewezen personen kan dit wellicht enige soelaas bieden.
Door de afwijzing van de jury-opleiding heeft u er natuurlijk tijd genoeg voor. 6 bijeenkomsten van 2 uur slechts!
Voor de ernstiger gevallen kan dit wellicht een oplossing bieden. Wees gerust, in veruit de meeste gevallen zit het volgens Hoogervorst keurig in uw zorgpolis....
CGJ12 schreef:Voor de afgewezen personen kan dit wellicht enige soelaas bieden.
Door de afwijzing van de jury-opleiding heeft u er natuurlijk tijd genoeg voor. 6 bijeenkomsten van 2 uur slechts!
Voor de ernstiger gevallen kan dit wellicht een oplossing bieden. Wees gerust, in veruit de meeste gevallen zit het volgens Hoogervorst keurig in uw zorgpolis....
Noukie schreef:IM heb ik overgeslagen
ikd acht, of laag beginnen met IL, of maar meteen alles met IZ
en sja, dat zij dan niet snappen dat ik helemaal geen IZ mag doen... das mijn schuld niet
liesje23 schreef:Net alsof het een eer is of je mag deelnemen aan die cursus.![]()

)CGJ12 schreef:liesje23 schreef:Net alsof het een eer is of je mag deelnemen aan die cursus.![]()
Dat is het toch ook.....
Heb je dát er niet voor over om verder "je leven lang" voor god te mogen spelen (in jouw geval "godin" naar ik aanneem)
Er zijn er voor minder aan het kruis gestorven meen ik ergens in een boekje gelezen te hebben.
( en alvast aan mn msntaal werken)
Fitzroy schreef:Niet zo dramatisch doen, liesje.
Ik weet niet waar Daffodil woont, maar ik mocht iedere week 150 km enkele reis midden in de avondspits naar Roosendaal rijden voor de M-cursus.
Je moet er wat voor over hebben!
) liesje23 schreef:Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je de juiste mensen moet kennen binnen de knhs.
Met mij zullen ze ook niet blij zijn.
Startkaart aangevraagd, terug gestuurd want het moest pas per 1 okt, daarna gewisseld van vereniging, konden ze weer 2 nieuwe startkaarten uitdraaien![]()
En daarbij komt ook nog eens dat ik niet van vieze spelletjes hou, dus aan de bel trek als er weer iets ongeoorloofds gebeurd![]()
Uhmm, ja, mij vinden ze niet aardig bij het knhs
Fitzroy schreef:Niet zo dramatisch doen, liesje.
Ik weet niet waar Daffodil woont, maar ik mocht iedere week 150 km enkele reis midden in de avondspits naar Roosendaal rijden voor de M-cursus.
Je moet er wat voor over hebben!
judithh schreef:liesje23 schreef:Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je de juiste mensen moet kennen binnen de knhs.
Met mij zullen ze ook niet blij zijn.
Startkaart aangevraagd, terug gestuurd want het moest pas per 1 okt, daarna gewisseld van vereniging, konden ze weer 2 nieuwe startkaarten uitdraaien![]()
En daarbij komt ook nog eens dat ik niet van vieze spelletjes hou, dus aan de bel trek als er weer iets ongeoorloofds gebeurd![]()
Uhmm, ja, mij vinden ze niet aardig bij het knhs
dan kan ik je denk wel een beetje uit die droom helpen...![]()
Ik ken werkelijk niemand binnen het regiobestuur of binnen de KNHS en mag ook de Z cursus gaan doen, ik heb geen kruiwagen gehad en ook geen connecties..
judithh schreef:dan kan ik je denk wel een beetje uit die droom helpen...![]()
Ik ken werkelijk niemand binnen het regiobestuur of binnen de KNHS en mag ook de Z cursus gaan doen, ik heb geen kruiwagen gehad en ook geen connecties..

CGJ12 schreef:judithh schreef:dan kan ik je denk wel een beetje uit die droom helpen...![]()
Misschien was dát juist wel je redding!
Als jij niemand kent, kent óók niemand jou, en hebben ze dús geen reden om je af te wijzen.........