Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
abcde schreef:stond toch steeds bij: alsof je een combinatie aan het beoordelen bent...........![]()
daarbij waren er een heel aantal vragen die echt gericht waren op jouw mening en standvastigheid qwa punten en beoordelen. jureren is een solo sport, jij bepaald aan de hand van wat je leert/weet wat "goed" is.

abcde schreef:stond toch steeds bij: alsof je een combinatie aan het beoordelen bent...........![]()
daarbij waren er een heel aantal vragen die echt gericht waren op jouw mening en standvastigheid qwa punten en beoordelen. jureren is een solo sport, jij bepaald aan de hand van wat je leert/weet wat "goed" is.
En als het niet goed is: die vraag was slechts 1 van de velen dus het zal allemaal wel meevallen! én je hebt ook je gesprek en toets nog! In het ergste geval: volgend jaar beter! Positief denken 
stalleke schreef:Ik heb hem net ook gemaakt, vond het een erg vage test, dus ben wel heel benieuwd!
Doen jullie nog iets om je voor te bereiden op aanstaande zaterdag?
Bettine schreef:Dat lijkt me niet, er is bij een test als deze sowieso geen 'goed' of 'fout'. Ze kijen naar je persoonlijkheid, daar kan je weinig goed of fout aan maken.
Suzanne F. schreef:Bettine schreef:Dat lijkt me niet, er is bij een test als deze sowieso geen 'goed' of 'fout'. Ze kijen naar je persoonlijkheid, daar kan je weinig goed of fout aan maken.
Ze vroegen ook dingen over belangrijkheid in volgorde van punten uit het scala begreep ik. Daar kan je wel degelijk wat door elkaar halen natuurlijk.

miep1979 schreef:Nou dan heb ik zeker een verkeerde test gemaakt want bij mij is deze vraag echt niet voorgekomen
Misschien de volgende keer pas uitspraken doen over een test als je hem zelf daadwerkelijk gemaakt hebt