Je hebt wel een prachtige spikkel trouwens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
itsmi schreef:Belker schreef:mijn appie heeft een hele gave staart en goed te vlechten manen.
Ik had een keer in de proef dat de stalkat gebruikl maakte van de binnenbak. Mijn pony had heel veel plezier in het opjagen van de stalkat op de volte.
En kreeg je daar nog commentaar over op je protocol?
xxjamiexx schreef:Leuk man ! Ik heb helaas nog niet echt iets lolligs gevonden op m'n protocollen.. Zal nog eventjes een paar oude doorspitten..
Verder vind ik dat je het maar altijd positief moet opvatten en
als je het er niet mee eens ben er juist om lachen en je er niet druk om maken, toch ?!
Flemm schreef:xxjamiexx schreef:Leuk man ! Ik heb helaas nog niet echt iets lolligs gevonden op m'n protocollen.. Zal nog eventjes een paar oude doorspitten..
Verder vind ik dat je het maar altijd positief moet opvatten en
als je het er niet mee eens ben er juist om lachen en je er niet druk om maken, toch ?!
Als de jury gewoon niet op zit te letten dan kan ik daar niet echt om lachen eigenlijk.
xxjamiexx schreef:Nee dat natuurlijk niet, maar ik bedoelde het ook meer op de mensen die zich boos maken
bijvoorbeeld als de jury zegt dat je te lang bent voor je pony (ik noem maar eventjes een voorbeeld)
Terwijl niemand er eigenlijk ooit commentaar over had dan kun je er wel boos om worden maar verder heeft het geen zin !
Maar bij het niet opletten is het natuurlijk een ander vehaal ![/i]