Citaten van grappige en rare jury-uitspraken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

Re: Citaten van grappige en rare jury-uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 13:30

De appies die ik ken hebben idd ook weinig behang. Wel een risico om staart af te knippen! Duurt lang voordat het weer een aardige lengte heeft!

Je hebt wel een prachtige spikkel trouwens ;)

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 14:21

itsmi schreef:
De appies die ik ken hebben idd ook weinig behang. Wel een risico om staart af te knippen! Duurt lang voordat het weer een aardige lengte heeft!

Je hebt wel een prachtige spikkel trouwens ;)

Hihi nouja staart afknippen, het waren maar liefst 3 sprietjes die ik toen afgeknipt heb ;)

Dankje :D

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 14:37

7 Februari deed onze dochter mee met de regiokampioenschappen,kreeg ze daarna haar protocol in handen ( ze is 8 ) staat erop.......jou pony lijkt wel een fotomodel ze kijkt erg graag naar de camera....goed gereden,hahahahaha
Uiteindelijk werd ze 4e :D

Flemm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 14:38

gap schreef:
7 Februari deed onze dochter mee met de regiokampioenschappen,kreeg ze daarna haar protocol in handen ( ze is 8 ) staat erop.......jou pony lijkt wel een fotomodel ze kijkt erg graag naar de camera....goed gereden,hahahahaha
Uiteindelijk werd ze 4e :D

Haha gefeliciteerd. :)

Riandalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 15:52

@gap; gefeliciteerd :D.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 15:53

itsmi schreef:
Belker schreef:
mijn appie heeft een hele gave staart en goed te vlechten manen.

Ik had een keer in de proef dat de stalkat gebruikl maakte van de binnenbak. Mijn pony had heel veel plezier in het opjagen van de stalkat op de volte.

En kreeg je daar nog commentaar over op je protocol? :P

Nee, maar de volte was ook heel mooi, vooral het eerste stuk met stalkat.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 16:11

Hadden ze het wel gezien dan? Haha ik had er als jury dan toch wat (grappigs) bij gezet. Ook al was de volte mooi ;)

carmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 23:37

Schrijven die zgn. grappige jury's ook wel gewoon het commentaar op de coupon wat van ze verwacht wordt?? Mij ontbreekt vaak de tijd om alles op te laten schrijven wat relevant is (en dat zijn niet alleen negatieve dingen hoor), laat staan dat er dan nog tijd over is voor grapjes. Of komt het misschien omdat ik bijna nooit pony's jureer, veel van wat ik hier lees gaat volgens mij over pony's. Deze opmerking is niet banketstaaf bedoeld, maar ik heb ook lang secretariaat gedaan en zag vaak best lege coupons met een enkele (inderdaad lollig bedoelde) opmerking

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 23:42

Sorry Carmab voor mijn opmerking. Ik voel dat je geïrriteerd bent door mijn post, dus bij deze mijn excuses dat ik die irritatie opgewekt heb.

Ik zit ook vaak op secretariaat en ben regelmatig schrijver. Kan dus over beide meepraten.. Maar ik heb echt wel eens iets "grappigs" opgeschreven hoor! En tuurlijk heb je weleens een wat leger protocol, maar meestal zijn ze gewoon goed gevuld met juist commentaar.
In de stalkat-story was het wel grappig geweest om er iets over op te schrijven. Je weet niet of de volte ook goed gelukt was oznder die kat ;)

lindalieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 23:55

Mijn hengst was beetje vrolijk in de dressuurproef, en bokte een keer behoorlijk lomp, kon 'm rustig oppakken en verder rijden. Grappige jury uitspraak die daar later op volgde: " Ik denk, die gaat vliegen, dat wil ik nog wel een keer zien, hahahahaha". Hij vond ook dat ik een geweldig paard had, ik trots :o :D

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 11:32

Riandalala schreef:
@gap; gefeliciteerd :D.

hihi dankjewel!!

Lisa_western

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 12:57

Mijn pony trapt. Reed ik een wedstrijd op Valentijnsdag, met een lintje in haar staart, zeggen bijna alle mensen, inclusief jury: leuke valentijn versiering :S

carmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 23:06

@itsmi, het was eigenlijk helemaal niet n.a.v. je post hoor, maar bij ons in de kring zijn een aantal juryleden die dus altijd alleen maar grappig zitten te doen en ook altijd dubbel liggen in het juryhok, wat ik altijd probeer te voorkomen want dat is vervelend voor een ruiter en bovendien ben je dan volgens mij minder geconcentreerd. Uiteraard maak ik ook wel eens een grapje, we zijn allemaal mensen, maar hetmoet niet de overhand krijgen, dat is eigenlijk wat ik bedoelde, maar misschien wordt mij verhaal wel een beetje off topic nu, sorry.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 00:49

Je scheert dan wel alle juryleden over 1 kam, als je naar aanleiding van mijn post zo'n opmerking zet, en je hier dus uitlegt dat dat komt vanwege juryleden in jouw kring. Dat wil toch niet zeggen dat ze dan allemaal maar geen grappige dingen mogen opschrijven?

Als ik het nagelezen heb, heb ik ook niet gesuggereerd dat ik vind dat juryleden áltijd grappige dingen op moeten schrijven? Juryleden moeten gewoon commentaar opschrijven, maar als er, zoals in dit geval de stalkat-story, gebeurd, is dat niet iets wat altijd gebeurd, dus dan kan je er misschien wel een opmerking over maken toch?

Ik ga ook offtopic hiermee. Sorry..

MissMich

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 16:32

Toen ik klein was en op mijn pony meereed heeft er wel eens gestaan: niet je tong uitsteken naar de jury.
vond ik ook wel mooi!

Flemm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 16:35

MissMich schreef:
Toen ik klein was en op mijn pony meereed heeft er wel eens gestaan: niet je tong uitsteken naar de jury.
vond ik ook wel mooi!

Haha, die is inderdaad leuk. :j

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 17:30

Hahaha en dan juist ben je zo geconcentreerd bezig,doen véél kids op school ook :D ik vind hem wel humor *D

carmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 21:59

Ik schreef al itsmi dat mijn post niet n.a.v. jouw post was, dat wilde ik toch nog even kwijt, onze discussie was helemaal niet nodig geweest als je mijn post anders had gelezen, wat mij betreft laten we het hierbij. Als je je aangesproken voelde dan daarvoor mijn excuses. En nog even ter toelichting een grappige opmerking mag best een keer hoor, geen probleem mee!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 00:04

Okee ;) Maar ook ik wilde even mijn mening uiten ;)

Ik voel me niet aangesproken, en niet aangevallen hoor! Vertel alleen graag mijn mening, en hou wel van een discussie, haha!

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:17

Leuk man ! Ik heb helaas nog niet echt iets lolligs gevonden op m'n protocollen.. Zal nog eventjes een paar oude doorspitten..
Verder vind ik dat je het maar altijd positief moet opvatten en
als je het er niet mee eens ben er juist om lachen en je er niet druk om maken, toch ?!

Flemm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:21

xxjamiexx schreef:
Leuk man ! Ik heb helaas nog niet echt iets lolligs gevonden op m'n protocollen.. Zal nog eventjes een paar oude doorspitten..
als je het er niet mee eens ben er juist om lachen en je er niet druk om maken, toch ?!

Als de jury gewoon niet op zit te letten dan kan ik daar niet echt om lachen eigenlijk.

Methodiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:44

Flemm schreef:
xxjamiexx schreef:

Als de jury gewoon niet op zit te letten dan kan ik daar niet echt om lachen eigenlijk.

Nee dat natuurlijk niet, maar ik bedoelde het ook meer op de mensen die zich boos maken
bijvoorbeeld als de jury zegt dat je te lang bent voor je pony (ik noem maar eventjes een voorbeeld)
Terwijl niemand er eigenlijk ooit commentaar over had dan kun je er wel boos om worden maar verder heeft het geen zin !
Maar bij het niet opletten is het natuurlijk een ander vehaal !

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:52

Dames, jullie gaan wel erg offline, zouden jullie per pb verder willen gaan praten?

Yvon72

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:57

bij me zoontje(9) stond er op zijn protocol

Nadat Jody(fjord) over de afscheiding was gesprongen, waar ging je nou heen had je geen zin meer?

Flemm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 21:17

xxjamiexx schreef:
Nee dat natuurlijk niet, maar ik bedoelde het ook meer op de mensen die zich boos maken
bijvoorbeeld als de jury zegt dat je te lang bent voor je pony (ik noem maar eventjes een voorbeeld)
Terwijl niemand er eigenlijk ooit commentaar over had dan kun je er wel boos om worden maar verder heeft het geen zin !
Maar bij het niet opletten is het natuurlijk een ander vehaal ![/i]

Oh nee, dat snap ik. Daar zie ik ook de humor wel van in. :)