Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

joyce2 schreef:Dan ben je gewoon dom bezig...

Dus ben ik gebonden aan een pennymeisje (en daar geef ik geen geld aan uit) Of je moet tevreden zijn met minder.... 
SteffiiY schreef:Ja maar er zijn wel intructeurs te krijgen maar die hebben een hoge opleiding waardoor het gewoon veel kost.
Daarom gaan de meeste mensen voor de wat ''normalere'' en deze zitten vaak snel vol.

MISTRAL94 schreef:Tja als je geen vervoer hebt dan is dat snel einde verhaal he. Niet iedereen heeft de centen om een auto en trailer tot zijn of haar beschikking te hebben. Ik niet iigDus ben ik gebonden aan een pennymeisje (en daar geef ik geen geld aan uit) Of je moet tevreden zijn met minder....

MISTRAL94 schreef:Dan wordt het erg prijzig als je een trailer moet huren en een auto die het trekken kan om dan ook nog eens les te nemen. Ik heb geen geldboom in de tuin staan, misschien dat een ander dit op kan brengen maar ik dus niet.
Overigens keus die ik maak? Het geld is er niet dus ik heb weinig te kiezen lijkt mij

Nogmaals, als jij geen grof geld wil uitgeven aan lessen, moet je dat volkomen zelf weten. Maar het is wel erg simpel om te zeggen "ja dat kan nou eenmaal niet" en het daarbij te laten.
Lielle schreef:dat is wel heel gemakkelijkNogmaals, als jij geen grof geld wil uitgeven aan lessen, moet je dat volkomen zelf weten. Maar het is wel erg simpel om te zeggen "ja dat kan nou eenmaal niet" en het daarbij te laten.
MISTRAL94 schreef:Lielle schreef:dat is wel heel gemakkelijkNogmaals, als jij geen grof geld wil uitgeven aan lessen, moet je dat volkomen zelf weten. Maar het is wel erg simpel om te zeggen "ja dat kan nou eenmaal niet" en het daarbij te laten.
*zucht* ik laat me ook elke keer weer in de verleiding komen om het te proberen duidelijk te maken.
Er is een verschil tussen willen en kunnen
En dat KAN echt
, zie ook mijn edit en het bericht van Wendy. Ik snap wel wat jij zegt maar ik denk er anders over (net als met die BP
) Lielle schreef:@wendy
Dat ben ik met je eens. Maar andersom vind ik ook dat echte goede lessen meestal niet goedkoop zijn.

Ik herken alleen een patroon in de discussie en zulke dingen onthoud ik nou eenmaal
Ook daar waren we het fundamenteel oneens over keuzes die je maakt (of voor je laat maken), en de consequenties die je trekt. Zat trouwens ook een financieel stukje aan, als ik het goed onthouden heb.