Snoevie schreef:een goede proef is een goede proef.
helemaal mee eens!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snoevie schreef:een goede proef is een goede proef.
amondi schreef:okee...... Maar welke deskundigheid heb jij dan?
sophie84 schreef:kunnen we niet meer gewoon discuseren hier?
iedereen loopt maar een beetje te drammen en op sommingen te maken.
We weten allemaal dat het voor kan komen dat je niet helemaal eerlijk word beoordeeld.
en je hebt mij niet horen zeggen dat haflingers alleen maar hoge punten mogen krijgen.
Maar ik heb zelf wel een paar keer als schrijvster bij verschillende jury leden in de auto gezeten. en dan zat er af en toe iemand bij die zo maar van de straat geplukt leek. (Zal wel niet zo zijn). maar de deskundig heid was ver te zoeken.
CharleyT schreef:Maar hoe bepaal jij dan of die persoon wel deskundig is? Je bent nu net zo makkelijk dingen aan het beweren als de ruiters die alles op de jury schuiven.
Paard was bang van de heg. Vond het wel erg aardig van haar, maar als sommige ruiters denken dat ze die cijfers verdienen, dan denk ik toch dat men dáárdoor een verkeerd beeld hebben gekregen
Snoevie schreef:euh sorry amondi ik volg je niet helemaal(niet wakker,haha)
n.
met paard en al de ring in...amondi schreef:Snoevie schreef:euh sorry amondi ik volg je niet helemaal(niet wakker,haha)
n.
ging nog over die post van ophie84 die is diverse malen Schrijvster geweest bij juryleden die van de straat leken te zijn getrokken.....
Maargoed, om even ontopic te gaan; gisteren had ik wedstrijd en de hele manege praatte over de eerste jury; hij zou zijn punten alleen aan friezen geven, alles bergop willen zien en vooral niet van haflingers houden. Dus de moed zonk mij eerlijk gezegd al in de schoenen, omdat ik als eerste van de avond mét mijn haflinger moest starten
Gelukkig liep Saar liep heel fijn de proef door en heb er uiteindelijk toch een winstpuntje uit weten te slepen
. KiWiKo schreef:je zal een schrijver hebben die een 6 neerpent terwijl de jury 8 zegt omdat de schrijfster vind dat de jury verkeerd beoordeeld!
muppetmayo schreef:KiWiKo schreef:je zal een schrijver hebben die een 6 neerpent terwijl de jury 8 zegt omdat de schrijfster vind dat de jury verkeerd beoordeeld!
Gebeurd dat serieus dan?
ik heb het één keer meegemaakt. alleen dan andersom. Ik gaf een 4 en de schrijfster schreef een 7 op ( later bleek dat het haar vriendin was), gelukkig tel ik de protocollen altijd zelf op en heb ik een redelijk sterk geheugen en viel het gelijk op, zeker omdat ik me héél goed kon herinneren dat, dat onderdeel niet al te best ging. Gelukkig is het bij de ene keer gebleven en heb ik altijd gezellige, fijne schrijfsters!
) zou ik toch wel het liefst mijn eigen schrijfster meenemen.