Citaat:ik weet helemaal niet of ze dat kan en of dat ooit zal gaan lukken. daar ben ik helemaal niet mee bezig.
Nu niet gaan terugkrabbelen hoor! In je eerdere posts zeg je nog dat je ervan overtuigd bent dat jou belg het kan, dat jou instructrice ook van mening is dat het kan en dat je het gaat proberen...
ik ben helemaal nergens van overtuigd todat het zo ver is, dat mag toch duidelijk zijn. ik denk alleen dat met de juiste training ( die ik misschien nu niet kan geven ) ze een heel end kan komen en dat de Z misschien wel haalbaar is. En daar ben ik nu nog steeds van overtuigd.
Citaat:pompompom schreef:
wat bedoel je met " dat zegt genoeg over je instructrice "
Sorry maar moet ik dat nog uitleggen? Ik twijfel ernstig aan de kwaliteiten van jouw instructrice als zij beweerd dat je met een Belg goed op Z-niveau mee kan komen (dus wp waardige proeven rijden)
Om het nog even minder tactisch te zeggen en dan hoop ik dat je mij nu begrijpt; ik denk dat jouw instructrice niet goed bij haar hoofd is als ze dat beweerd.
Ze beweert natuurlijk helemaal niks, het is een uitspraak van iemand die iets denkt, dat is iets anders als iets beweren. Daarnaast geeft ze heel fijn en goed les, en heeft zelf ook in de Z gereden met haar eigen paard.
Citaat:pompompom schreef:
Ik wil daarmee zeggen, ik denk niet da je er ooit een hebt gereden.
Ik hoef er niet op te zitten om de beperkingen in te schatten als die zo overduidelijk zijn als bij een belg.
pompompom schreef:
daarmee wil ik zeggen dat hier ook veel mensen oordelen zonder ooit een belg onder het zadel gezien te hebben of gereden.
Ik heb ze wel eens onder het zadel gezien. En ik vond het vermakelijk! Echt waar! Maar dressuurmatig leek het nergens naar.
heb je ze in het echt gezien of van foto's ?
en daarnaast zijn er ook genoeg niet belgen die verschikkelijk dressuren. ik ben van mening dat dit ook voor een groot deel bij de ruiter ligt en wat er door vorige eigenenen met het paard is gedaan.