Weet niet hoe het bij de rest is, maar ik kreeg commentaar bij een proef toen ik ook direct na het groeten mijn paard de vrije teugel gaf en beloonde.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
casperrr schreef:@Cinzano: hmm ik denk het... vond het wel heel vreemd
heb overigens 5 jaar geleden nog is een protocol terug gekregen waarop ze nog met halve punten werkten (onofficieel) dus ik: "jémig zegdat is ook al een halve eeuw uit de running, wat wás dat voor een jury?' staat ie achter me
...
Citaat:Oke: nog een rare:
Mijn moeder moest een keertje schrijven bij een onderling wedstrijd. Komt er een meisje de bak in die best nerveus was , maar toch heel netjes reed: staat er op haar protocol:
1. Kijk niet alsof je moet poepen!
2. Je bent dieronvriendelijk
En dit moest mijn moeder dus opschrijven van die jury! echt zielig vond ik dat voor dat meisje!
Casca schreef:Tha-Niekje: dat ken ikheb ik ook eens gehad, maar ook als we het er positief over hadden
Cinzano schreef:Ze mogen en kunnen je nieteens afstraffen als je na het afgroeten je teugels losgooit en je paard beloont!! Je proef is immers afgelopen na het groeten!
Ook langs de M of H rijden hoeft nieteens, bij wijze van mag je direct na het afgroeten je paard omtrekken en lijnrecht naar de A stappen.
oversized schreef:Cinzano schreef:Ze mogen en kunnen je nieteens afstraffen als je na het afgroeten je teugels losgooit en je paard beloont!! Je proef is immers afgelopen na het groeten!
Ook langs de M of H rijden hoeft nieteens, bij wijze van mag je direct na het afgroeten je paard omtrekken en lijnrecht naar de A stappen.
PRECIES!! dat klopt helemaal alleen zal de jury het niet zo fijn vinden als je je paard OMTREKT
Tha_Niekje schreef:casperrr schreef:@Cinzano: hmm ik denk het... vond het wel heel vreemd
heb overigens 5 jaar geleden nog is een protocol terug gekregen waarop ze nog met halve punten werkten (onofficieel) dus ik: "jémig zegdat is ook al een halve eeuw uit de running, wat wás dat voor een jury?' staat ie achter me
...
Netzo als dat je het op wedstrijd met iemand over een paard hebt, en er niet zo positief over bent... Dan gaat die richting de ring, blijkt degene die naast je stond erbij te horen
Cinzano schreef:Ze mogen en kunnen je nieteens afstraffen als je na het afgroeten je teugels losgooit en je paard beloont!! Je proef is immers afgelopen na het groeten!
Anne_GTI schreef:Anne_GTI schreef:Achterwaarts moet geprononceerder.... Ben toch benieuwd wat de desbetreffende jury daarmee bedoelt. Iedereen hier uit de regio weet gelijk op welke jury ik doel.
Maar niemand die tot nu toe weet wat ie nu bedoelt? Wat wil die beste man nou zien?