Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
CGJ12 schreef:KarinvdM schreef:Misschien ben je er wel op je taalgebruik uitgegaan.
MSN taal spreekt juist tot aanbeveling.......
Lekker kort en duidelijk op de coupons...
CGJ12 schreef:KarinvdM schreef:Misschien ben je er wel op je taalgebruik uitgegaan.
MSN taal spreekt juist tot aanbeveling.......
Lekker kort en duidelijk op de coupons...
Harinaatje schreef:Dankje, Ik doe er altijd mijn best voor hoor! Heb dyslexie en daar kan ik niets aan doen.
AmonRe schreef:Ik ken iemand die niet foutloos kan schrijven en die zelf zijn motivatie heeft ingevuld en hij mag de cursus gaan doen....volgens mij wordt daar dus niet echt goed naar gekeken.
Maar eens zien wat het volgend jaar wordt. Noukie schreef:AmonRe schreef:Ik ken iemand die niet foutloos kan schrijven en die zelf zijn motivatie heeft ingevuld en hij mag de cursus gaan doen....volgens mij wordt daar dus niet echt goed naar gekeken.
ken ik die ook?

liesje23 schreef:Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je de juiste mensen moet kennen binnen de knhs.
wandelgang schreef:liesje23 schreef:Ik ben er nog steeds van overtuigd dat je de juiste mensen moet kennen binnen de knhs.
De regio's bepalen wie mee mag doen.

liesje23 schreef:Das dus het knhs...........
AmonRe schreef:Het regiobestuur van de provincie waar je lid bent geeft aan de KNHS door wie ze hebben uitgekozen.
wandelgang schreef:liesje23 schreef:Das dus het knhs...........
Nee, niet echt.
De KNHS zijn de betaalde krachten in Ermelo. Zij schiften alleen op de vereisten en sturen de gros-lijst naar de regio's.
De regio's zijn de huisvrouwen die op persoonlijke titel en willekeur verder selecteren. Eigen kinderen en bekenden eerst.
wandelgang schreef:liesje23 schreef:Das dus het knhs...........
Nee, niet echt.
De KNHS zijn de betaalde krachten in Ermelo. Zij schiften alleen op de vereisten en sturen de gros-lijst naar de regio's.
De regio's zijn de huisvrouwen die op persoonlijke titel en willekeur verder selecteren. Eigen kinderen en bekenden eerst.

liesje23 schreef:AmonRe schreef:Het regiobestuur van de provincie waar je lid bent geeft aan de KNHS door wie ze hebben uitgekozen.
Maar het regiobestuur valt nog steeds onder het knhs... dus als ik zeg dat je contacten moet hebben bij het knhs, dan valt daar de regio toch ook onder? Net als dat je vereniging onder het knhs valt......
Moet ik het nog duidelijker uitleggen?