Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Op het moment twijfel ik nog of ik de cursus met rijden ga volgen, want zoals ik het begrijp moet je dus alleen een paard meenemen? (dus geen combinatie) Citaat:Examen
De cursus wordt afgerond met een drietal PVB's (examens), te weten het vak 'geven van lessen in dressuur en springen' (praktisch examen, 'begeleiden bij wedstrijden' (opdrachtvorm) en assisteren bij organiseren van evenementen' (opdrachtvorm). Om aan deze examens deel te kunnen nemen moet ook een schriftelijk theorie-examen worden afgelegd. De theoretische toets vindt naar verwachting plaats in de maand maart; de datum voor het praktijkexamen zal in februari/maart in overleg met de cursusleider worden vastgesteld. De cursist dient naar het praktijkexamen een ruiter en een (extra) paard mee te nemen.
Marijkjuh schreef:Is er hier trouwens nog iemand die de cursus in Oudkarspel gaat volgen?
Ik zit nu wel even te twijfelen, voor m'n 4-jarige is dat iets teveel van het goede, maar misschien kan ik een pensionpaard lenen. En anders toch maar voor de cursus zonder rijden gaan
kleinvosje schreef:Is dat zo>? Dat wist ik niet, ik dacht dat je gewoon ook elkaar moest lesgeven. Nou ja, dan nee ik mijn bijrijdster wel mee!
Imre schreef:Als je de cursus zonder eigen rijden doet is dat anders, Karin.
Mootje schreef:Is het wel op je eigen locatie of in Ermelo?