Citaten van grappige en rare jury-uitspraken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 16:46

Ik heb een keertje gehad dat mijn pony een hyper aanval in het proefje kreeg. Op zich ging het best goed, maar toen moest er middendraf worden ingezet. Ik dacht hou hem wel genoeg bij mij, beter iets minder dan er vandoor in galop. Helaas was ik te laat, schiet hij in galop. Op X bedacht hij dat hij moest mesten, ging vol in de ankers en galoppeerde vrolijk weer verder. Aan het einde van de oefening kon ik hem weer in draf krijgen en lekker verder gereden.

Na de prijsuitreiking lees ik mijn protecol door staat er: Tja, wij mensen kunnen ook als wij heel hard rennen niet schijten. Hihi, vond het wel grappig. Kreeg er toch nog een 5 voor(?) Ik had helemaal niets van de oefening uitgevoerd, vond het een beetje gek maarja...

Olijkje

Re: Citaten van grappige en rare jury-uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 23:44

hahaha, die vind ik wel leuk!

rockdiamant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-10 22:30

was een tijdje gelden op een wedstrijd waar een behoorlijk fris paard binnen kwam en een enorme bok gaf.
amazone viel eraf en de jury kwam kijken hoe het met haar ging.
toen het goed bleek te gaan zei ze dat het wel beter was om het paard eerst zadelmak te maken voor ze wedstrijd gaat rijden

miriampanini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:13

haha ik oook!:D

pol

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 09:34

Ik kreeg de opmerking Bij A pas belonen. Sorry hoor maar in welke grot had die jury gezeten???

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 14:38

pol schreef:
Ik kreeg de opmerking Bij A pas belonen. Sorry hoor maar in welke grot had die jury gezeten???

_O- haha dat is me toch ook wat

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:32

Ik had laatst onderaan mijn coupon staan:

Let op je taal gebruik!!!

Mag je 3 maal raden wat ik veelvuldig gezegt heb!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 11:58

daantjuhhh schreef:
Mag je 3 maal raden wat ik veelvuldig gezegt heb!

Braaf? _O-

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 20:35

Voor het kindje vandaag was het misschien niet zo grappig, maar ik heb dubbel gelegen;

Kindje moest op appaloosa ponytje rijden (manegewedstrijden, FNRS), en dat ponytje heeft 3 haren als staart (zeer weinig dus) en 3 haartjes als manen, de voorpluk is helemaal weg. Dat beestje heeft dus in totaal 6 haren, haha! Waar het doorkomt weten we niet. Stond er op haar protocol; volgende keer graag de pony vlechten :') _O- Dat gaat zo moeilijk als je pony geen manen heeft, :')

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 01:02

Ahh gossie dat vind ik wel sneu voor dat kindje!! Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen te vlechten ;)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 08:27

rocky zeker van bodegraven ? :P
die is inderdaad niet te vlechten, gewoon te weinig manen en staart.. :+

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 11:48

Hahah inderdaad Rocky.. Je kan wel veel proberen, maar strikjes/elastiekjes, niks blijft zitten. Die pony heeft gewoon niks! Ze had er ook een punt aftrek voor gekregen. ben naar de jury gelopen om te zeggen dat dat niet helemaal eerlijk was, haha! Ze heeft daarna alsnog een 7 gekregen voor de verzorging..

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 19:18

Onze dochter ( toen 8) heeft altijd een grijns van oor tot oor,omdat ze heerlijk geniet,stond er op haar coupon na de prijsuitreiking "wat een vrolijke amazone ben jij" zegt ze tegen mij nadat ze dat las,wat raar mama ik heb géén zon gezien,hihi ( ze had wel gewonnen dus dat was wel een opsteker voor haar!!!)

EllyC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 19:29

Gap, begrijp hem niet helemaal. Stond er niet op coupon zonnig ipv vrolijk, dan zou ik de opmerking van de dochter beter kunnen plaatsen.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 19:37

Ik snap 'm ook niet helemaal Gap... Explain your words ;)

gap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 19:46

Nee......het ging om het woord amazone..........daar had zij nog nooit van gehoord ,dus daar maakte ze zelf maar zon van !!!!

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 19:51

Hahaha oh zo! Dat is inderdaad wel grappig :P

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 20:39

Haha, geweldig! is ook best logies:P

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-10 23:25

wou op X halthouden. daar lag alleen sneeuw, dus paard springt met 4 benen de lucht in, vrij hoog. jury en schrijfster lachtten der nogal om dus toen ik ook maar haha. stond er op mijn coupon; comische binnenkomst _O-

Flemm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 23:27

Bij mij stond een keertje het volgende onderaan een coupon:
"Je paard verliest gedurende de proef snelheid en heeft daardoor teveel impuls."

:?

Hij schrok van een paraplu en ging steeds harder, tot er op het eind geen houden meer aan was.

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 23:32

itsmi schreef:
Voor het kindje vandaag was het misschien niet zo grappig, maar ik heb dubbel gelegen;

Kindje moest op appaloosa ponytje rijden (manegewedstrijden, FNRS), en dat ponytje heeft 3 haren als staart (zeer weinig dus) en 3 haartjes als manen, de voorpluk is helemaal weg. Dat beestje heeft dus in totaal 6 haren, haha! Waar het doorkomt weten we niet. Stond er op haar protocol; volgende keer graag de pony vlechten :') _O- Dat gaat zo moeilijk als je pony geen manen heeft, :')

Appaloosa's staan er (helaas) om bekend dat ze weinig tot geen manen en staart hebben!!
Ik vlecht mijn stippel ook niet in, heb wel zijn manen gekortwiekt.. ;)

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 23:35

mijn appie heeft een hele gave staart en goed te vlechten manen.

Ik had een keer in de proef dat de stalkat gebruikl maakte van de binnenbak. Mijn pony had heel veel plezier in het opjagen van de stalkat op de volte.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 11:25

mienetje schreef:
itsmi schreef:

Appaloosa's staan er (helaas) om bekend dat ze weinig tot geen manen en staart hebben!!
Ik vlecht mijn stippel ook niet in, heb wel zijn manen gekortwiekt.. ;)

Zei ik ook al eerder in het topic, maar toen werd het ontkend... Dus het is toch echt zo? Dat appies weinig behang hebben?

Vond het wel l*llig van de jury dat ze dat op haar protocol gezet hadden en een punt aftrek gegeven hadden. Dat arme kind kan er toch niks aan doen dat die pony maar 6 haren heeft? ;)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 11:29

Belker schreef:
mijn appie heeft een hele gave staart en goed te vlechten manen.

Ik had een keer in de proef dat de stalkat gebruikl maakte van de binnenbak. Mijn pony had heel veel plezier in het opjagen van de stalkat op de volte.

En kreeg je daar nog commentaar over op je protocol? :P

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 13:01

itsmi schreef:
Zei ik ook al eerder in het topic, maar toen werd het ontkend... Dus het is toch echt zo? Dat appies weinig behang hebben?

Over het algemeen wel, je hebt natuurlijk uitzonderingen, en kruisingen.
Mijn spikkel had bijna geen staart, heb deze er toen bijna helemaal afgeknipt, kwam een wel vollere staart voor terug, alleen helaas zijn manen blijven erg dun, even als zijn voorpluk!!