Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
itsmi schreef:Voor het kindje vandaag was het misschien niet zo grappig, maar ik heb dubbel gelegen;
Kindje moest op appaloosa ponytje rijden (manegewedstrijden, FNRS), en dat ponytje heeft 3 haren als staart (zeer weinig dus) en 3 haartjes als manen, de voorpluk is helemaal weg. Dat beestje heeft dus in totaal 6 haren, haha! Waar het doorkomt weten we niet. Stond er op haar protocol; volgende keer graag de pony vlechten![]()
Dat gaat zo moeilijk als je pony geen manen heeft,
mienetje schreef:itsmi schreef:Voor het kindje vandaag was het misschien niet zo grappig, maar ik heb dubbel gelegen;
Kindje moest op appaloosa ponytje rijden (manegewedstrijden, FNRS), en dat ponytje heeft 3 haren als staart (zeer weinig dus) en 3 haartjes als manen, de voorpluk is helemaal weg. Dat beestje heeft dus in totaal 6 haren, haha! Waar het doorkomt weten we niet. Stond er op haar protocol; volgende keer graag de pony vlechten![]()
Dat gaat zo moeilijk als je pony geen manen heeft,
Appaloosa's staan er (helaas) om bekend dat ze weinig tot geen manen en staart hebben!!
Ik vlecht mijn stippel ook niet in, heb wel zijn manen gekortwiekt..
itsmi schreef:Zei ik ook al eerder in het topic, maar toen werd het ontkend... Dus het is toch echt zo? Dat appies weinig behang hebben?