Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lielle schreef:en ik dus niet. Ik heb met alle paarden van dezelfde instructrice les, los van op welk niveau ze lopen. En als ik de kans heb, neem ik ze ook mee naar de clinics van Lucinda Fredericks, waar ik een veelvoud van dat bedrag betaal, ook al loopt bv Cobalt 'pas' L1. Juist bij het leggen van de basis is een instructeur met veel inzicht onontbeerlijk.
/add
dat is ook mede omdat ik het in alle gevallen ook zie als een investering in mijn eigen kwaliteiten. Ik vind het ook helemaal niet erg om veel te lessen op eigen kosten met het paard van een ander.

Dus eigenlijk is het maar een vreemde vergelijking. Mensen gaan er zo snel vanuit dat als het maar een hoop geld kost het ook direct goed is en dat iets wat goedkoop is per definitie slecht is. Lielle schreef:en ik dus niet. Ik heb met alle paarden van dezelfde instructrice les, los van op welk niveau ze lopen. En als ik de kans heb, neem ik ze ook mee naar de clinics van Lucinda Fredericks, waar ik een veelvoud van dat bedrag betaal, ook al loopt bv Cobalt 'pas' L1. Juist bij het leggen van de basis is een instructeur met veel inzicht onontbeerlijk.

joyce2 schreef:Dat ben ik inderdaad met je eens. Maar dat zie je overal! Mn vriend heeft laatst zn auto voor heel weinig geld op marktplaats gezet, ivm auto van de zaak. Niemand kwam kijken! Een paar weken later zet hij diezelfde auto er voor een belachelijk hoge prijs op en opeens kwamen er allemaal mensen kijken! Hij heeft zijn auto dan ook voor een hogere prijs verkocht dan hij er eigenlijk voor wou hebben...
Toen ik minder geld vroeg voor mn lessen kreeg ik bijna geen reactie, nu ik 15 euro voor een half uur vraag, heb ik meer aanvragen gekregen en er echt een paar leuke klanten aan overgehouden! Blijkbaar word prijs idd gelijk met kwaliteit vergeleken.

MISTRAL94 schreef:Kortom dat stukje wat ik schrijf gaat voor jou op Urielle. Duur is goed en goedkoop niet
.. dat kan ook nog.... 
peanutbutter schreef:Iedereen vind zijn of haar instructrice goed, (goedkoop of duur) anders les je er niet bij.