Het verschil tussen opnieuw en overnieuw is niet echt doorslaggevend voor de uitspraak van een jurylid

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WickedSanty schreef:wel ken ik iemand die reed emt een schimmel, en bij het laten zien van de startpapieren enzo, zegt die man.
oh een schimmel? ik hou niet van schimmels.
thaollat schreef:Heyhey ik weet niet of hier al iets van is hoor.. maar wij hadden zondag een onderlinge wedstrijd en we hadden toch een jury!!
ergenis 1
- Witte bandages mogen bij onderlinge wedstrijd.. stond er op mn protecol of DIE witte bandages wel echt nodig waren??!!
ergenis 2
- er reed een mevr mee en had natuurlijk netjes een witte broek aan... maar een zwarte string.. en wat stond er op dr protecol..??!! jah of ze de volgende keer mischien een witte string aan wilde doen?!
Waar deze jury ook wel niet op let!!
Echt belachelijk!!
ergenis 3
- op elke protocol overal commentaar.. zelfs volgende keer meer tijd nemen voor het groeten.. als je netjes stilstaat.. groet en lacht naar de jury.. en weer rustig wegstapt wat is daar fout aan??
Nou deze jury staat ook in de rode lijst bij ons.. dit was niet leuk!!!
Anne_GTI schreef:Achterwaarts moet geprononceerder.... Ben toch benieuwd wat de desbetreffende jury daarmee bedoelt. Iedereen hier uit de regio weet gelijk op welke jury ik doel.
Fitzroy schreef:Een jurylid mag toch ook een mening hebben, WS?
Zolang het maar niet in de punten doorwerkt.
Anne_GTI schreef:Anne_GTI schreef:Achterwaarts moet geprononceerder.... Ben toch benieuwd wat de desbetreffende jury daarmee bedoelt. Iedereen hier uit de regio weet gelijk op welke jury ik doel.
Maar niemand die tot nu toe weet wat ie nu bedoelt? Wat wil die beste man nou zien?
WickedSanty schreef:maar dat er bruin op de papieren staatis inderdaad wel raar, voor een schimmeltje haha..
maar op mijn start coupons staat altijd hengst..
in he tpaspoor tvolgens mij niet...
Anne_GTI schreef:Achterwaarts moet geprononceerder.... Ben toch benieuwd wat de desbetreffende jury daarmee bedoelt. Iedereen hier uit de regio weet gelijk op welke jury ik doel.
nikita_love schreef:wat ik nou ook wel eens wil weten...ik had een keer een onderlinge wedstrijd en het ging super goed! dus na het afgroeten beloonde ik haar door een klopje op de hals...staat er later : Belonen na C! dus kreeg ik een 5 voor het afgroeten, een andere keer deed ik het ook met een andere jury en toen was er niks aan de hand :S hoe zit dit nou? mag het wel of niet?
dominoo_O schreef:je paard belonen mag idd pas nadat je bij A (niet bij c overigens) de rijbak hebt 'verlaten'.