Nr weet ik niet ze had Henk en Karin dacht ze.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jiperdepip schreef:Somebody_ schreef:Voor de B/L hoeven mensen zich in ieder geval niet veel zorgen te maken. Iedereen mag in principe door, tenzij ze echt heel erg het gevoel hebben dat het 'm echt noooooit gaat worden!
is dit werkelijk waar?
Somebody_ schreef:Voor de B/L hoeven mensen zich in ieder geval niet veel zorgen te maken. Iedereen mag in principe door, tenzij ze echt heel erg het gevoel hebben dat het 'm echt noooooit gaat worden!
Somebody_ schreef:Voor de B/L hoeven mensen zich in ieder geval niet veel zorgen te maken. Iedereen mag in principe door, tenzij ze echt heel erg het gevoel hebben dat het 'm echt nooit gaat worden!
Evony schreef:Somebody_ schreef:Voor de B/L hoeven mensen zich in ieder geval niet veel zorgen te maken. Iedereen mag in principe door, tenzij ze echt heel erg het gevoel hebben dat het 'm echt nooit gaat worden!
Nou ik ben benieuwd!
Is het eigenlijk zo dat je een bepaald aantal keer per jaar minstens moet jureren? (en dan bedoel ik niet om een vervolg cursus te mogen doen)
edit: zelf al gevonden!
Somebody_ schreef:Dat heeft dus te maken met het behouden van de licentie, waarover ik hierboven sprak.
Evony schreef:Somebody_ schreef:Dat heeft dus te maken met het behouden van de licentie, waarover ik hierboven sprak.
Ja zo kwam ik dus ook op de vraag!
Had gister er een discussie over met iemand die een secretariaat doet, zij vertelde dat je veel vaker moest jureren want ze hebben altijd in december nog een wedstrijd en dan worden ze echt opgebeld door juryleden omdat ze anders niet aan hun quotum komen.
Maar dat is dus maar 5 keer volgens de KNHS site.