Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

daniella74 schreef:Spreek via de mail duidelijk af wat er van je verwacht wordt, je wordt meestal per telefoon gevraagd en als het vastligt heb ik er altijd een beter gevoel bij (zal wel beroepsafwijking zijn). Ik heb zo'n standaarttekstjes ondertussen: hierbij bevestig ik, zoals zojuist telefonisch besproken, dat ik dd bij ....... de F .. t/m F.. proeven kom jureren. Het sectratariaat zal mij enkele dagen van te voren een startlijst en routebeschrijving toezenden.
Verder zet ik er dan nog in wat we specifiek hebben afgesproken. Ik heb 1 bedrijf dat mij nooit meer hoeft te bellen, die zijn aan de telefoon al zo onbeschoft en verder heb ik nog niets rars meegemaakt.
Op de dag zelf kom ik altijd ruim van te voren en vraag ik naar bijzonderheden van optoming, paarden en ruiters. Vind het altijd fijn om te weten of er bijv. wel of geen autistische, dove of lichamelijk/geestelijk gehandicapte kinderen meerijden om vervelende situaties te voorkomen.
Ken ik deze manege? amanda2 schreef:@Flurk: wat bedoel je met pittig? Mag per pb
Naomi97 schreef:daniella74 schreef:Spreek via de mail duidelijk af wat er van je verwacht wordt, je wordt meestal per telefoon gevraagd en als het vastligt heb ik er altijd een beter gevoel bij (zal wel beroepsafwijking zijn). Ik heb zo'n standaarttekstjes ondertussen: hierbij bevestig ik, zoals zojuist telefonisch besproken, dat ik dd bij ....... de F .. t/m F.. proeven kom jureren. Het sectratariaat zal mij enkele dagen van te voren een startlijst en routebeschrijving toezenden.
Verder zet ik er dan nog in wat we specifiek hebben afgesproken. Ik heb 1 bedrijf dat mij nooit meer hoeft te bellen, die zijn aan de telefoon al zo onbeschoft en verder heb ik nog niets rars meegemaakt.
Op de dag zelf kom ik altijd ruim van te voren en vraag ik naar bijzonderheden van optoming, paarden en ruiters. Vind het altijd fijn om te weten of er bijv. wel of geen autistische, dove of lichamelijk/geestelijk gehandicapte kinderen meerijden om vervelende situaties te voorkomen.
Nu word ik wel een beetje nieuwsgierig...Ken ik deze manege?
Bellatrix schreef:Mijn vriendin die ook gezakt is weet ook niet of ze naar de her gaat...tis idd niet in de buurt...