Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HouvanPonys schreef:Ik reed een keer met mijn D pony van 1.48 een wedstrijd in het L1 of L2, weet ik niet meer.. maar voor mij was er een meisje met een hele kleine pony en zij was heel lang.
Maar ik was toen nog niet zo groot, moesten mijn vader en ik bij de jury komen..
"Hallo, wat voor een paard heeft u meegenomen? het is een ponywedstrijd,"
"Het is gewoon een pony hoor."
Dacht de jury nog serieus dat mijn pony dus een paard was, na de tijd kwam hij naar ons toe, wat voor een afstammeling hij was en hij moest er echt van alles over weten. We waren uiteindelijk nog 2e geworden ook!
Annemiekbram schreef:HouvanPonys schreef:Ik reed een keer met mijn D pony van 1.48 een wedstrijd in het L1 of L2, weet ik niet meer.. maar voor mij was er een meisje met een hele kleine pony en zij was heel lang.
Maar ik was toen nog niet zo groot, moesten mijn vader en ik bij de jury komen..
"Hallo, wat voor een paard heeft u meegenomen? het is een ponywedstrijd,"
"Het is gewoon een pony hoor."
Dacht de jury nog serieus dat mijn pony dus een paard was, na de tijd kwam hij naar ons toe, wat voor een afstammeling hij was en hij moest er echt van alles over weten. We waren uiteindelijk nog 2e geworden ook!
Whaha was dat met Trinus??
Welke Jury?
owens-mama schreef:Nadat ik alle onderdelen in mijn m1 proefin galop en rengalop had gereden, Stond er onderaan mijn protocol, Knap dat je hebt doorgezet, ik was er mee gestopt. Maar om je pony te leren dat hij het niet kan winnen met racen, heb ik je geen verliespunt gegeven. Had deze jury twee weken daarvoor ook gehad en toen vrat hij hetzelfde uit. Toen heb ik nadien met haar staan praten
Basic_ schreef:Idd orienta, heb een keer geschreven bij een jury, was een meisje haar pony die ging gewoon echt niet de baan door, toen heeft de jury haar ook geen verlies gegeven omdat zij heeel rustig bleef.
Offtopic: Wat heb jij een geweldig onderschrift