Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daffodil schreef:Je plaatst een post in een topic, dan weet je toch dat ie ergens komt te staan? Anders moet je je eerst maar eens verdiepen in hoe het hier werkt op bokt en niet zomaar binnen komen vallen met woeste uitlatingen. Dan kun je er op wachten dat er op jou gereageerd wordt.
Citaat:Heey Haha!
Ik heb binnekort un wedstrijdje, (dressuurproef op B niveau) en dan wil ik mijn BWP invlechten en knotjes maken. Alleen zijn manen zijn erg dik en ik weet niet hoe ik ze moet trekke Tong uitsteken kan iemand me dat uitleggen?? En hoe moet invlechten met naald en draad eigenlijk?? Tong uitsteken
amondi schreef:@sethlover, dit is je eerste maand op Bokt..... Dim nou gewoon eens en blijf respectvol reageren!
Wij weten hoe dit forum werkt, de meesten zitten er al jaren op!
En daarbij, op 19 augustus wist je nog geen eens wat vlechten was:Citaat:Heey Haha!
Ik heb binnekort un wedstrijdje, (dressuurproef op B niveau) en dan wil ik mijn BWP invlechten en knotjes maken. Alleen zijn manen zijn erg dik en ik weet niet hoe ik ze moet trekke Tong uitsteken kan iemand me dat uitleggen?? En hoe moet invlechten met naald en draad eigenlijk?? Tong uitsteken
Dus hoe haal je het in je hoofd dat je het beter weet dan een jury?????
sethlover schreef:daffodil schreef:Je plaatst een post in een topic, dan weet je toch dat ie ergens komt te staan? Anders moet je je eerst maar eens verdiepen in hoe het hier werkt op bokt en niet zomaar binnen komen vallen met woeste uitlatingen. Dan kun je er op wachten dat er op jou gereageerd wordt.
Ja ik weet dat tie ergens komt te staan, en ik snap niet hoe een paar volwassenen zo laag kunnen zijn om een kind van 14 zo te pakken echt zoek een leven !

sethlover schreef:daffodil schreef:Je plaatst een post in een topic, dan weet je toch dat ie ergens komt te staan? Anders moet je je eerst maar eens verdiepen in hoe het hier werkt op bokt en niet zomaar binnen komen vallen met woeste uitlatingen. Dan kun je er op wachten dat er op jou gereageerd wordt.
Ja ik weet dat tie ergens komt te staan, en ik snap niet hoe een paar volwassenen zo laag kunnen zijn om een kind van 14 zo te pakken echt zoek een leven !

KiWiKo schreef:daffodil schreef:Je plaatst een post in een topic, dan weet je toch dat ie ergens komt te staan? Anders moet je je eerst maar eens verdiepen in hoe het hier werkt op bokt en niet zomaar binnen komen vallen met woeste uitlatingen. Dan kun je er op wachten dat er op jou gereageerd wordt.
U
KiWiKo schreef:U snotneus![]()
U
krak schreef:och jee niet weer he![]()
wéér eentje die het weer heeft uitgevonden om de jury de schuld van alles te geven
weer eentje die denkt dat er effectief jury's mogen jureren als zij zo een voorkeur hebben voor een bepaald ras.
weer eentje die denkt dat je bij een paard direct het prijskaartje eraan ziet. nee, als ik een paard zie lopen in de wei of een proef zie rijden, dan kan ik van die momentopname écht geen prijs plakken. jij wel? lijkt me straf maar soit ik bijt weer eens op men belgische wafel
ja dat kind heeft een ban, maar ehm lees eerst eens het hele topic, dan weet je ook waarom....

KiWiKo schreef:sethlover schreef:
Dat een kind van 14 zo een grote mond op durft te zetten tegen volwassen mensen
kamsel schreef:KiWiKo schreef:
Dat een kind van 14 zo een grote mond op durft te zetten tegen volwassen mensen
[/quote]
alleen hou ik niet zo van wedstrijden , ik doe alleen maar bij een vereniging nu. daffodil schreef:Gelukkig had het meisje met de fjord net wel winst, anders had ik dat er ook nog overheen gehad.....
kamsel schreef:Michael1104, had jij gister niet 2 haflingers in de ring????
roanda schreef:daffodil schreef:Gelukkig had het meisje met de fjord net wel winst, anders had ik dat er ook nog overheen gehad.....
(ligt onder bureau zo ongeveer....)![]()
![]()
Hoe kan het dan dat er zo'n ca 10 mensen hebben gevraagd of ik je alsjeblieft nog een paar x wil vragen?
sethlover schreef:daffodil schreef:Je snapt het echt niet en inderdaad je reacties getuigen niet van enorm respect naar een jury toe. Als je met zo'n instelling wedstrijd komt rijden, blijf dan alsjeblieft weg want je punten krijg je omdat je die bij elkaar rijdt, niet omdat je ergens wel of niet op rijdt en al helemaal niet omdat iets al dan niet veel geld gekost heeft......
Ik ga niet op deze onzin in. het gaat hier niet om mij, het gaat hier om dat meisje die pech had met haar haflinger.
.. Dat beter rijden...
)