Jury's die haflingers maar niets vinden...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kamsel

Re: Jury's die haflingers maar niets vinden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:18

Michael1104, had jij gister niet 2 haflingers in de ring????

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:19

daffodil schreef:
Je plaatst een post in een topic, dan weet je toch dat ie ergens komt te staan? Anders moet je je eerst maar eens verdiepen in hoe het hier werkt op bokt en niet zomaar binnen komen vallen met woeste uitlatingen. Dan kun je er op wachten dat er op jou gereageerd wordt.

Ja ik weet dat tie ergens komt te staan, en ik snap niet hoe een paar volwassenen zo laag kunnen zijn om een kind van 14 zo te pakken echt zoek een leven !

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:22

@sethlover, dit is je eerste maand op Bokt..... Dim nou gewoon eens en blijf respectvol reageren!

Wij weten hoe dit forum werkt, de meesten zitten er al jaren op!

En daarbij, op 19 augustus wist je nog geen eens wat vlechten was:
Citaat:
Heey Haha!
Ik heb binnekort un wedstrijdje, (dressuurproef op B niveau) en dan wil ik mijn BWP invlechten en knotjes maken. Alleen zijn manen zijn erg dik en ik weet niet hoe ik ze moet trekke Tong uitsteken kan iemand me dat uitleggen?? En hoe moet invlechten met naald en draad eigenlijk?? Tong uitsteken

Dus hoe haal je het in je hoofd dat je het beter weet dan een jury?????

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:24

amondi schreef:
@sethlover, dit is je eerste maand op Bokt..... Dim nou gewoon eens en blijf respectvol reageren!

Wij weten hoe dit forum werkt, de meesten zitten er al jaren op!

En daarbij, op 19 augustus wist je nog geen eens wat vlechten was:
Citaat:
Heey Haha!
Ik heb binnekort un wedstrijdje, (dressuurproef op B niveau) en dan wil ik mijn BWP invlechten en knotjes maken. Alleen zijn manen zijn erg dik en ik weet niet hoe ik ze moet trekke Tong uitsteken kan iemand me dat uitleggen?? En hoe moet invlechten met naald en draad eigenlijk?? Tong uitsteken

Dus hoe haal je het in je hoofd dat je het beter weet dan een jury?????

Als iemand mij nog iets te melden heeft doe dat via MIJN berichten a.u.b.

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:25

sethlover schreef:
daffodil schreef:
Je plaatst een post in een topic, dan weet je toch dat ie ergens komt te staan? Anders moet je je eerst maar eens verdiepen in hoe het hier werkt op bokt en niet zomaar binnen komen vallen met woeste uitlatingen. Dan kun je er op wachten dat er op jou gereageerd wordt.

Ja ik weet dat tie ergens komt te staan, en ik snap niet hoe een paar volwassenen zo laag kunnen zijn om een kind van 14 zo te pakken echt zoek een leven !

Ik moet eerlijk zeggen dat je met jou voorgaande posts juryleden veralgemeniseerd, en daardoor de juryleden in dit topic beledigt! Dus het zou fijner zijn als je wat vriendelijker reageerde, en mensen niet beledigt, want daar heb je zelf toch ook niets aan?

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:26

och jee niet weer he Slapen
wéér eentje die het weer heeft uitgevonden om de jury de schuld van alles te geven
weer eentje die denkt dat er effectief jury's mogen jureren als zij zo een voorkeur hebben voor een bepaald ras.
weer eentje die denkt dat je bij een paard direct het prijskaartje eraan ziet. nee, als ik een paard zie lopen in de wei of een proef zie rijden, dan kan ik van die momentopname écht geen prijs plakken. jij wel? lijkt me straf maar soit ik bijt weer eens op men belgische wafel

ja dat kind heeft een ban, maar ehm lees eerst eens het hele topic, dan weet je ook waarom....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:26

sethlover schreef:
daffodil schreef:

Dat een kind van 14 zo een grote mond op durft te zetten tegen volwassen mensen

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:27

of misschien hebben we hier wel de eer om dat kind van 14 onder een nieuwe naam terug te vinden.....
op een andere pc, dus ander ip adres et voila....

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:27

KiWiKo schreef:
daffodil schreef:

Dat een kind van 14 zo een grote mond op durft te zetten tegen volwassen mensen[/quote]

Heb je me iets te zeggen? doe het dan via MIJN berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:28

U snotneus Haha! Haha! U Lachen

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:32

KiWiKo schreef:
U snotneus Haha! Haha! U Lachen

Jazeker, edelachtbare Afbeelding

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:33

krak schreef:
och jee niet weer he Slapen
wéér eentje die het weer heeft uitgevonden om de jury de schuld van alles te geven
weer eentje die denkt dat er effectief jury's mogen jureren als zij zo een voorkeur hebben voor een bepaald ras.
weer eentje die denkt dat je bij een paard direct het prijskaartje eraan ziet. nee, als ik een paard zie lopen in de wei of een proef zie rijden, dan kan ik van die momentopname écht geen prijs plakken. jij wel? lijkt me straf maar soit ik bijt weer eens op men belgische wafel

ja dat kind heeft een ban, maar ehm lees eerst eens het hele topic, dan weet je ook waarom....

ik heb geen ban

krak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:40

dat kind dat dit topic heeft opgestart met haar grote mond anders wel.

Sethlover, ge blijft maar nurken en zagen en zeveren dat we via jou berichten moeten reageren....
AWEL wat doen wij denkt ge Slapen
of bedoelt ge via pb? beetje zwakjes, hier een grote mond opzetten eerst en dan roepen via pb....

doet me veel aan iemand denken.... rara aan wie...

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:42

KiWiKo schreef:
sethlover schreef:

Helemaal mee eens, Sethlover, misschien wordt je er wel volwassen van.. Je voelt je in ieder geval volwassen genoeg om een grote mond te hebben, daar kun je natuurlijk op aangesproken worden...
En misschien leer je wel rijden zodat men niet om je heen kan.... Dat is volgens mij nog altijd de beste manier om het ongelijk van mensen te bewijzen.... Haha!

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:46

kamsel schreef:
KiWiKo schreef:

Helemaal mee eens, Sethlover, misschien wordt je er wel volwassen van.. Je voelt je in ieder geval volwassen genoeg om een grote mond te hebben, daar kun je natuurlijk op aangesproken worden...
En misschien leer je wel rijden zodat men niet om je heen kan.... Dat is volgens mij nog altijd de beste manier om het ongelijk van mensen te bewijzen.... Haha![/quote]

Sorry als ik iemand gekwetst heb ofzo , maarre ik word nou eenmaal een beetje geiriteert als iemand mij behandelt alsof ik dom ben ..
En reken maar dat ik beter ga worden met rijden Haha! alleen hou ik niet zo van wedstrijden , ik doe alleen maar bij een vereniging nu.

roanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:58

daffodil schreef:
Gelukkig had het meisje met de fjord net wel winst, anders had ik dat er ook nog overheen gehad.....

(ligt onder bureau zo ongeveer....) Huilen van het lachen Huilen van het lachen
Hoe kan het dan dat er zo'n ca 10 mensen hebben gevraagd of ik je alsjeblieft nog een paar x wil vragen?

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 19:17

kamsel schreef:
Michael1104, had jij gister niet 2 haflingers in de ring????

ja, en volgens mij had die 2x een winstpunt en prijs. in ieder geval bij mij in de ring, ik was schrijver.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:08

roanda schreef:
daffodil schreef:
Gelukkig had het meisje met de fjord net wel winst, anders had ik dat er ook nog overheen gehad.....

(ligt onder bureau zo ongeveer....) Huilen van het lachen Huilen van het lachen
Hoe kan het dan dat er zo'n ca 10 mensen hebben gevraagd of ik je alsjeblieft nog een paar x wil vragen?

Jeej! Toch nog iemand blij......Daarom durf ik ook gerust in dit soort topics mijn mening te geven, ik weet dat ik best heel schappelijk ben in het jureren!

@Sethlover:
Zeg doe even rustig en normaal, niemand pakt een kind van veertien maar zodra iemand aan je vraagt hoe je tot deze conclusie komt, haal je uit naar iedereen! Dat is toch niet normaal reageren? Probeer daar maar iets aan te veranderen, dan zul je zien dat anderen ook normaler op jou reageren.
Actie leidt tot reactie....

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 21:24

worden jullie er zelf niet moe van dit gezeur ?
verspil er geen moeite aan,
als je denkt dat je ondergewaardeerd word, tja, jou probleem,
mensen , jullie weten toch wel beter ?
tuurlijk is het een jurysport, dat weetje als je er aan begin,
maar zeer laf als je gaat zeggen dat ze je niet mogen/paard lelijk vinden/ tegen ras zijn.
wat denk je nou ? dit topic word steeds meer geruzie,
uiteindelijk om niets

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:41

Goh wat vreemd dan dat een kennisje van ons vorige week eerste werd met haar haflinger in een rubriek van 30 deelnemers
Moet ze toch iets goed hebben gedaan...
Of misschien was de jury kleurenblind, nee kan ook niet want de andere proef werd ze 3de..
Pure mazzel dan misschien Haha!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:44

een kind van 14 waar zulke woorden uit komen vind ik ook niet normaal,ze kan beter zelf een leven zoeken.
of moeten juryleden altijd lief en vriendelijk en zoetsappig reageren tegen 14 jarigen ofzo?

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:47

Denk dat je als jury op een wedstrijd niet een 14jarige net zo kunt aanspreken als een volwassene, maar denk
dat juryleden dat zelf ook wel weten.
Het is wel zo dat een 14jarige respect behoort te hebben naar een volwassene en daar ontbreekt het nogal eens aan, of dat de ouders dat respect
ontbreekt en het zo hun kinderen niet leert

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:10

sethlover schreef:
daffodil schreef:
Je snapt het echt niet en inderdaad je reacties getuigen niet van enorm respect naar een jury toe. Als je met zo'n instelling wedstrijd komt rijden, blijf dan alsjeblieft weg want je punten krijg je omdat je die bij elkaar rijdt, niet omdat je ergens wel of niet op rijdt en al helemaal niet omdat iets al dan niet veel geld gekost heeft......

Ik ga niet op deze onzin in. het gaat hier niet om mij, het gaat hier om dat meisje die pech had met haar haflinger.

Pech? nee hoor die moet gewoon beter rijden. T is niet zo moeilijk als het lijkt.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:26

[quote="Charaz
Pech? nee hoor die moet gewoon beter rijden. T is niet zo moeilijk als het lijkt.[/quote]

Valt anders toch vies tegen hoor, voor sommingen Duivel .. Dat beter rijden...

Als je goed genoeg rijdt, rij je echt je punten wel...
(hebben ik en een aantal andere koudbloedvriendjes allang ervaren!!!
en ook diegenen op een arabier dier.. of N.F.. of Fries.. of.. draver of..
who cares.. gewoon een PAARD!!! Want dat zijn het toch allemaal??)

Mag ik overigens alle kleuren en vormblinde juryleden hier bedanken?? Knipoog
Voor het door de vingers zien.. Van mijn in alles afwijkende combi???
En het dus toch geven van winst... (ondanks.. alles... Vork )

Of komt het doordat die van mijn geen vlekken heeft maar een streep(je voor)?? Haha!

Sorry.. wordt ondertussen ietwat sarcastisch.. en melig...

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 10:00

een meisje dat pech had met haar haflinger?
zou het niet kunnen dat ze gewoon beter had kunnen rijden....