Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en heb de eerste les al moeten trakteren. had ze gister weer en alles weer terug bij af (want ja traktatie was binnen
) 
. Afgelopen zaterdag heb ik haar de opdracht gegeven dat ze de hele les twee kopjes thee moest vasthouden en niet mocht morsen, en ja hoor omdat ze haar handen zo stil mogelijk houdt beweegt haar hele lichaam een stuk minder mee haha.

En dan uitbundig belonen als het er opeens wel lukt... De 2e of 3e keer dat ze het dan alleen probeerd lukt het al snel wat beter
)

Dat is een goeie! Ik negeer het stopgedrag en geef haar complimenten als het goed gaat en ga even een stapje terug en vanuit daar weer verder. Ze is nog maar 7 jaar (bijna alle kinderen uit mijn les) en het is best moeilijk om hun aandacht een uur te houden, daarom beginnen we eerst met het paardrijden zelf, stap draf en een galopje als het lekker gaat. En tegen het einde van de les doen we dus spelletjes, gymnastieken, balkjes lopen etc