Wat een drama op de mijn knhs site die lijst met officials Daar kan ik echt niets mee Ik wil de juryleden uit Noord-Holland Maar ik kan heel Noord-Holland niet selecteren
Dan moet je officials selecteren in Concours 3.5 op provincie en dan in MijnKNHS de gegevens erbij zoeken. Lekker omslachtig. Ik vind het ook bepaald geen verbetering!
mylittlejoy
Geplaatst: 10-01-16 23:27
Hello jongens. Heeft een van jullie toevallig al een wedstrijd gehad? Concours is helemaal van slag bij ons. We wilden een startlijst maken, maar we krijgen alleen de combinrs te zien en geen namen of paarden. Ook de zoekfunctie doet niets meer. Heeft een van jullie dit al eens meegemaakt?
Ik ben bezig met de startlijst van onze wedstrijd. Gisterenavond was alles nog OK. Vanavond wordt de lijst geplaatst dus ik hoop maar dat alles het biljft doen dan.
Hier nog geen wedstrijd gedraaid in 2016 Wel even gekeken nu net Maar ik heb gewoon alle gegevens staan
mylittlejoy
Geplaatst: 11-01-16 12:22
Okee, dan weten we in ieder geval dat het een lokaal probleem is.
Ik dacht dat het misschien met het nieuwe startpassensysteem te maken had oid. We hebben namelijk de combinatiegegevens geupdate en daarna ging het mis. We gaan vanavond kijken of we het alsnog aan de praat krijgen.
Even een update: hij doet t weer! Blijkbaar was er tijdens de update iets niet goed gegaan. Onze techneut heeft er even kritisch naar gekeken en nu werkt t weer!
Ik heb nu een update gedaan bij de KNHS en ik heb dus helemaal niets meer. Echt waardeloos, want ik moet vanavond eigenlijk de voorlopige startlijst aanleveren. Maar ik kan geen combinatie meer selecteren....
Heb je al op nieuw opgestart? En op nieuw de update geplaatst?
Ziolette
Geplaatst: 24-01-16 21:39
Ja, alles al gedaan. Ik had alleen de gegevens geupdate, niet het hele programma. Die update vraagt hij morgen pas weer, want daar had ik even geen zin omdat ik bang was dat ie vast zou lopen net als vorige keer..... krijg ik dit na het updaten van de combinatiegegevens .
Nu alles handmatig ingevoerd, hopelijk komt het morgen in orde met de grote update.
Dat klinkt wel als hetzelfde probleem dat wij hadden. We konden ook inderdaad niemand selecteren of zoeken na de update van de combinatiegegevens. De man van m'n medesecretariaat heeft volgens mij uiteindelijk een oude bestand ergens teruggezet en toen de update opnieuw gedaan, maar dit weet ik niet zeker.
NdV74
Geplaatst: 06-03-16 15:43
Zijn er hier nog personen die problemen hebben met het aanmaken van roosters? Ik gebruik het concours-programma maar 1x per jaar en met de laatste versie krijg ik het maar niet voor elkaar. Hij pakt de rubrieken niet. Ik zal natuurlijk wel weer iets fout doen, maar ik heb geen idee wat.
Hebben jullie misschien een handigheidje om snel te zien welke combinaties meerdere paarden starten in 1 rubriek? Ik vind dit m.n. als er meerdere ruiters zijn die 3 paarden starten, soms wat onoverzichtelijk. Als je die nou op de een of andere manier wat beter kon laten opvallen in het rooster??
Hebben jullie al bedacht hoeveel tijd per combinatie je reserveert vanaf 1 april? De proeven die ik heb geklokt zitten rond de 4:30 aan rijtijd. Wij doen nu 2 combinaties in het kwartier, ik denk dat dit nu wel korter kan/moet. Iig voor B tm M.