Verder met halthouden en achterwaarts, en een middendraf gingen de mist in wegens spanning, hij hoorde allemaal andere paarden, dat is ff wat interessanter dan ik haha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vala schreef:Ik heb een aantal Z1 gestart met mijn merrie. Bij 1 proef stond onderaan de coupon: Paard niet Z-klaar, in koeienletters en dik onderstreept.
Nou moest ik daar in eerste instantie hard om lachen, mijn paard heeft ZZ-licht gelopen bij haar eigenaresse, daarna zeer verdienstelijk Z2 bij een andere amazone die haar in bruikleen had en nu was ik de klungel die een Z-proef probeerde te rijden!
Later werd ik toch een beetje ontstemd zeg maar. Ten eerste: een jury kan nooit weten wat een paard al gelopen heeft. Ten tweede: ik zit te sturen daar bovenop dat paard dus als dat paard niet loopt komt dat door mij en niet door dat paard.
Dus lijkt mij: schrijf dan op dat de combinatie in jouw ogen niet Z-klaar is! Ik vond het achteraf een domm belediging naar mijn superpaard toe. Wat vinden jullie? En dan vooral de juryleden?
mirjamalvaro schreef:Ik had gisteren bij middendraf staan " waar blijven de 3 overgangen".
Euh tja waarschijnlijk zal ze die nooit te zien krijgen aangezien middendraf (voor zover ik weet) maar 2 overgangen heeft.
en met halsstrekken (zelfde jury) " moet meer M.A. volgen" zal wel geen gekke uitspraak zijn, maar ik kan echt niet bedenken waar de afkorting voor staat.
Joki schreef:nog 1 uit de oude doos. Lang lang geleden (denk dat mensen dit commentaar nu niet eens meer accepteren) in een L2-proef reed een ruiter die ik voorlas een volte die nog het meest op een ei leek. Het commentaar was: 'voltes zijn rond, EEND!
Schitterend blijf ik hem vinden, maar denk niet dat het in deze tijd nog geaccepteerd wordt
lovekoos schreef:bij de FNRS zeggen ze dat ze niet op het paard letten.
staat er een opmerking: mooi paard met mooie gangen
Citaat:het is nu nog niet denderend, maar het is een Amor toch? Geef het de tijd, als zo'n paard eenmaal gaat lopen, lopen ze alleen voor jou
Citaat:3, halthouden niet de juiste manier, benen aan paard houden. je houdt toch ook de voet op de rempedaal als je stoppen wilt
lovekoos schreef:ja het maakt mij niet uit dat ze dat eronder zet maar als ze bekend staan dat ze alleen op de ruiter letten sta je wel even te kijken
lovekoos schreef:ja het maakt mij niet uit dat ze dat eronder zet maar als ze bekend staan dat ze alleen op de ruiter letten sta je wel even te kijken