Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amondi schreef:voortaan eerst eens lezen en dan antwoorden....
sethlover schreef:Ooo dat had ik laatst ook !!!! Ik rijd altijd op mijn Bonte, nou moest de jury niks van Bonte (breed gebouwde) BWPs hebbe
sethlover schreef:amondi schreef:voortaan eerst eens lezen en dan antwoorden....
als je het tegen mij hebt (wat ik aaneem) Ik heb wel gelezen, het gaat mij om het principe , als jij weet wat dat betekend
daffodil schreef:sethlover schreef:Ooo dat had ik laatst ook !!!! Ik rijd altijd op mijn Bonte, nou moest de jury niks van Bonte (breed gebouwde) BWPs hebbe
Want??? Je bent het wezen vragen aan de jury waarom je lage punten had? Of had de jury een badge op met I don't love bonte paarden???
Typisch weer zo'n reactie van nul komma nul. Denk je nou echt dat een jury daar voor zijn/haar lol zit te denken ach daar komt weer een breedgebouwde bonte bwp-er....bespottelijk!!!
[/quote]
sethlover schreef:Waarom zo negatief? Je was er niet eens bij?
Als je mij wilt beledigen doe dat dan op een betere manier :@
Ze noemden mijn paard een tinker, en daar was ik het niet mee eens, en ze hadden mij voor het verzorgen een lager punt gegeven omdat zijn manen niet dun genoeg waren:@
Maar waarom ga je tegen mij in en waarom geef je niet een normaal antwoord op de vraag van het topic?
daffodil schreef:sethlover schreef:Waarom zo negatief? Je was er niet eens bij?
Als je mij wilt beledigen doe dat dan op een betere manier :@
Ze noemden mijn paard een tinker, en daar was ik het niet mee eens, en ze hadden mij voor het verzorgen een lager punt gegeven omdat zijn manen niet dun genoeg waren:@
Maar waarom ga je tegen mij in en waarom geef je niet een normaal antwoord op de vraag van het topic?
Ik heb al meerdere keren antwoord gegeven hoor in dit topic, als je het gelezen had, had je dat geweten....
Maar jij concludeert dus omdat de jury je paard een tinker noemt, ze niet van jouw soort paarden houdt? Dat is een rare conclusie en ik kan daar niets mee. Ben er niet op uit om je te beledigen maar jij beledigt wel jury's door zulke rare conclusies te trekken.
En je manen zullen er dan wel niet verzorgd genoeg uitgezien hebben dat je een punt aftrek gekregen hebt!
Ik heb ook wel eens een welsh cob een tinker genoemd.......dus nu ben ik een welshcob hater? Ze had drie winst en was volgens mij nog eerste ook, dus dat is echt onzin wat je hier verkondigd.
sethlover schreef:Ik herhaal jij was er niet bij ! einde discussie.
amondi schreef:sethlover schreef:Ik herhaal jij was er niet bij ! einde discussie.
Tijd voor een tem, wat een vreselijke manier van reageren! Je hebt het hier wel tegen een officiele KNHS jury hoor! Daffodil heeft haar papiertje niet gewonnen op een Bingoavond!
Respect krijg je alleen als je het verdiend!
amondi schreef:je zit hier op juryleden en instructeurs..... tegen wie denk je dan dat je het hebt.( voor de duidelijkheid, ik ben geen jury, maar heb alleen een leven lang ervaring met de sport en hobby, al 49 jaar!)
daffodil schreef:Je snapt het echt niet en inderdaad je reacties getuigen niet van enorm respect naar een jury toe. Als je met zo'n instelling wedstrijd komt rijden, blijf dan alsjeblieft weg want je punten krijg je omdat je die bij elkaar rijdt, niet omdat je ergens wel of niet op rijdt en al helemaal niet omdat iets al dan niet veel geld gekost heeft......

muppetmayo schreef:Owjee daffodil... Durf je mij nog wel te verhuizen als haflinger hater? Want je moet toch echt zo'n haffel gaan verhuizen straks
sethlover schreef:Ooo dat had ik laatst ook !!!! Ik rijd altijd op mijn Bonte, nou moest de jury niks van Bonte (breed gebouwde) BWPs hebbe
sethlover schreef:Nogmaals , Jammer voor jou en je haflinger !!!! gewoon oneerlijk.
(voor de mensen die mij willen afkraken doe dat bij mijn topics niet bij die van iemand anders.)
daffodil schreef:sethlover schreef:Ooo dat had ik laatst ook !!!! Ik rijd altijd op mijn Bonte, nou moest de jury niks van Bonte (breed gebouwde) BWPs hebbesethlover schreef:Nogmaals , Jammer voor jou en je haflinger !!!! gewoon oneerlijk.
(voor de mensen die mij willen afkraken doe dat bij mijn topics niet bij die van iemand anders.)
Doe er dan verstandig aan om niet zo'n reactie als bovenstaand te plaatsen, dan krijg je ook niet zulke reacties......