voor de basis veel minder volgens mij maar kijk voor de zekerheid de knhs site
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nog een weekje en dan starten we !
Hier begint het ook al wel te kriebelen.
sibbe schreef:instrekteur 2 moet je ong van de 20 lessen 10 keer je paard meenemen
voor de basis veel minder volgens mij maar kijk voor de zekerheid de knhs site
sibbe schreef:ik heb meteen voor fase 2 gekozen omdat ik de punten binnen had en ik de basis wel ken![]()
(hopelijk vind ik dat na de eerste weken ook nog)
succes met de curses

En mn vriendin gaf ik wel eens les.. Ik wilde het altijd al doen maar door tijd en geld gebrek kwam het er niet van.. Nu ik werk heb ik meer tijd en geld dus wilde ik het gewoon gaan doen.
nacho_lein schreef:Lesmateriaal ontvang je bij de eerste les. Voor zover ik begrepen heb tenminste.
@acacia; ik geef al wel les, ook aan mensen die hoger dan b/l rijden. Het is voor mij vooral verzekeringstecnisch handig. Lesgeven doe ik al wel (wat niet wil zeggen dat ik de opleiding op mn sloffen zal halen), dus das niet het moeilijke, maar overal leer je.
Maar zodra het papier binnen is ben ik ook wat zekerder van mijn zaak en kan dan ook een fatsoenlijk uurtarief gaan rekenen. En meer bij leren kan nooit geen kwaad. Vind het ook erg leuk om andere paarden te rijden
ik moet echt een sponsor gaan zoeken voor de 2e en 3e fase, anders zit het er voor mij niet in, helaas. 

mjah.. daar moet je les aan geven ... ( kijkt benauwd)

Lowara schreef:zag in de Orun deelnemers lijst al mensen staan die Z1 en Z2 redenmjah.. daar moet je les aan geven ... ( kijkt benauwd)

xLaus_ schreef:Laura (xlaus_) Ede
... (nacho_lein) Bunschoten
Hester (hesterv) Gorredijk
hesterv schreef:xLaus_ schreef:Laura (xlaus_) Ede
Marjolein (nacho_lein) Bunschoten
Hester (hesterv) Gorredijk
nacho_lein schreef:Ik rij Z1 met 1 paard en de andere start ik in de L1. Als ik zo rond kijk in het Z (dit geld echt niet voor alle combinaties) dan denk ik dat heel veel mensen juist daar heel veel hebben aan de basis. Ik zie veel paarden die alleen nog maar in de houding gereden worden omdat ze Z zijn, dan is halstrekken toch niet meer nodig? Tenminste zo denken ze.
Ik vind het juist leuk om van andere mensen les te krijgen, ook al rijden ze misschien niet mee aan de top. Iedereen ziet wat anders en aan tips heb je altijd wat. Het wordt voor degene die niet hoog rijden juist moeilijk als de Z ruiters op hun neer gan kijken en niks van hun tips aantrekken.
Persoonlijk zou ik het juist een eer vinden om zo iemand juist te helpen, en te zien dat ze wel degelijk wat aan je tips hebben
Ik doe de cursus in Bunschoten!
nacho_lein schreef:Ik rij Z1 met 1 paard en de andere start ik in de L1. Als ik zo rond kijk in het Z (dit geld echt niet voor alle combinaties) dan denk ik dat heel veel mensen juist daar heel veel hebben aan de basis. Ik zie veel paarden die alleen nog maar in de houding gereden worden omdat ze Z zijn, dan is halstrekken toch niet meer nodig? Tenminste zo denken ze.
Ik vind het juist leuk om van andere mensen les te krijgen, ook al rijden ze misschien niet mee aan de top. Iedereen ziet wat anders en aan tips heb je altijd wat. Het wordt voor degene die niet hoog rijden juist moeilijk als de Z ruiters op hun neer gan kijken en niks van hun tips aantrekken.
Persoonlijk zou ik het juist een eer vinden om zo iemand juist te helpen, en te zien dat ze wel degelijk wat aan je tips hebben
Ik doe de cursus in Bunschoten!