Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!)
.
ik zal ook nog even je berichten op de vorige pagina lezen.
.
!" Maar ondertussen moeten ze wel hun balance zoeken, want anders roetsjen ze van hun pony af
.
.
dankjewel
En dan afstappen en bij je pony doen
de_mikey schreef:wij hebbe op de manege een paard die bokt heel erg der zat een meisje van 8 op die was er toen afgegooid heel er zieleg was dat
. Ik denk dat de meeste van ons er wel eens (of vaker) afgeknikkerd zijn
. Sterre schreef:Ik zie net dat mijn tips meer voor een groepje kinderen zijn.
Wat ik vaak met mijn nichtje doe (die is 3, dus wel wat kleiner) is "klap eens in je handjes" zingen. Al zingende, klappende en handen in de lucht stekend, leren ze goed hun evenwicht te bewaren. Omdat ze zo bezig zijn met zingen en hun armen in de lucht te steken, hebben ze helemaal niet de tijd om in paniek te raken "help ik zit zonder handen op een paard!" Maar ondertussen moeten ze wel hun balance zoeken, want anders roetsjen ze van hun pony af
.
Er zijn vast nog wel meer van dergelijke liedjes te bedenken die je in een les kan zingen.

Sterre schreef:de_mikey schreef:wij hebbe op de manege een paard die bokt heel erg der zat een meisje van 8 op die was er toen afgegooid heel er zieleg was dat
Tja, sneu maar dat zal vast wel vaker gebeuren. Ik denk dat de meeste van ons er wel eens (of vaker) afgeknikkerd zijn
.
, en het gebeurt zo nu en dan ook dat er een ruitertje gestrooit wordt. Gelukkig zijn er geen ernstige dingen gebeurt (KLOPT HEEL HARD AF). Als ze horen dat juf er ook geregeld naast heeft gelegen en dat het er nou eenmaal bij hoort, klinkt het in hun oren een stuk minder erg. Er viel een keertje een meisje van een pony af in mijn les, dus ik er snel heen om te kijken hoe het met haar ging. Krijg ik de reactie: " Cool!!!!! ik ben voor het eerst van een paard gevallen!" .
) ze is een deel van een tweeling dus die zitten elkaar constant zo de aandacht af te trekken dus dit gaat heel leuk

)
Onze pony's kunnen er gelukkig tegen. Niet alles is toepasbaar in alle lessen. Er zijn dingen die ik echt alleen in de meelooples doe, omdat juist daar de pony vastgehouden wordt. De meelooples is bij ons een voorloper op longeles voor die zesjarigen die echt niet meer kunnen wachten tot ze 7 zijn