Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
friendly schreef:Ik vind trouwens dat juryleden die het DURVEN om te bellen TIJDENS een proef een sanctie opgelegd mag worden. Wellicht te kort door de bocht gedacht oke, kan ik mee leven, maar het is toch van de zotte dat jij er met je goede gedrag netjes in pak een goede proef probeert neer te zetten en er maar halfbakken cijfers gegeven worden terwijl die onderdelen eigenlijk niet gezien zijn? Ik vind dat niet eerlijk tov de ruiters. Dan vind ik het 'oneerlijke' punten... Nee vind het niet kunnen..
Lante schreef:"Amazone moet met lichtrijden langer staan en langer zitten, dan gaat het paard ruimer lopen."
Heb je dit al eens geprobeerd?? Stond op mijn coupon.
Lante schreef:"Amazone moet met lichtrijden langer staan en langer zitten, dan gaat het paard ruimer lopen."
Heb je dit al eens geprobeerd?? Stond op mijn coupon.
starjo schreef:Leuk al die opmerkingen![]()
Mijn dochter had enkele jaren geleden ( zij was 8 jaar toen ) met haar bonte pony een van haar eerste wedstrijdjes in de klasse B AB pony's . Stond op het protocol bij het halthouden , niet vierkant onder de massa,Nou leg maar ff uit aan je kind wat dat inhoudt.
Van iemand anders heb ik eens de opmerking gehoord, Paard is te dik om te buigen,![]()
hilarisch
Anoeska schreef:Maar da's dan toch geen rare of grappige opmerking? Ik vind het eerder raar van jou dat je met een merrie die zo drachtig is, en dus duidelijk niet in wedstrijdconditie, nog gaat starten.