Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Betteke schreef:Trek een leuk shirt aan als je je proef rijdt:
http://www.horseandlady.nl/winkel/cadea ... rig_cadeau
sarona25 schreef:Zeg alleen dat veel jury leden voorkeur hebben.
En dat van mijn handen aan het stuur dat was alleen maar als een grappige opmerking bedoeld.
Maar voor wat ik toen gehoord heb is het zo dat je fjorden tinkers haflingers friezen niet mag vlechten
sarona25 schreef:Zeg alleen dat veel jury leden voorkeur hebben.
En dat van mijn handen aan het stuur dat was alleen maar als een grappige opmerking bedoeld.
Maar voor wat ik toen gehoord heb is het zo dat je fjorden tinkers haflingers friezen niet mag vlechten
sarona25 schreef:Nou ik heb ook een haffie en ik heb maar een probleem omdat zij luxe gebouwd is en niet zoals die lichte vaak grof gebouwd, heeft de jury maar een commentaar of er staat je heb een haf die mag je niet vlechten ( wat dus zo is ) en de ander die zegt waar zijn je vlechten misschien een cursus ras herkenning doe nu gewoon altijd een vlecht scheit aan de jury voor de rest heb ik met de proeven die ik heb gereden altijd wel redelijke punten maar ben er een tijdje uit gestapt om haar verder te ontwikkelen dus kom dadelijk keihard terug.
Maar ik merk bij ons ook heel erg voorkeur hoor zo hoor je ze vaak bijv zeggen : oh kijk dat nou luxe kleine pony met een klein meisje dat kind rijdt altijd winst terwijl ze af en toe haar proef echt bagger rijdt.
Als ik een bagger wedstrijd heb gereden dan ben ik het met ze eens maar sosm zijn ze gewoon weg niet eerlijk en dan denk ik waar heb je je bevoegdheid gehaald om te jureren bij een pakje croma ??
Heb een keer een echt dubbel gelegen om mijn protocol was op en top zenuwachtig ( zoals altijd ) en toen ik mocht beginnen toen werdt ik gestalkt door ene vlieg dus ik sla dat beest weg staat er bij binnen komst gaarne uw handen aan het stuur houden

VivaLaVida schreef:Ik vind eerlijk gezegd wel dat als je een kwpnner hebt, je die ook moet vlechten.. hoort er gewoon bij ..
maarja ik ben veels te sport gericht misschien, ik heb een sok,baard, oorhaar loze haf..
daffodil schreef:Ach ik denk dat ik gisteren weer uitgemaakt ben voor haflingerhater.......zo'n leuke pony met iemand erop met megajoekels van sporen en hij was niet vooruit te branden. Zodra ze ging doorzitten, stopte hij bijna. Elke oefening leed onder het gebrek aan tempo. Galop viel hij gewoon vier keer uit dus ja helaas erg lage punten.....maar ligt het dan aan mij???
daffodil schreef:Ach ik denk dat ik gisteren weer uitgemaakt ben voor haflingerhater.......zo'n leuke pony met iemand erop met megajoekels van sporen en hij was niet vooruit te branden. Zodra ze ging doorzitten, stopte hij bijna. Elke oefening leed onder het gebrek aan tempo. Galop viel hij gewoon vier keer uit dus ja helaas erg lage punten.....maar ligt het dan aan mij???